https://www.facebook.com/artemissky.blogspot?ref_type=bookmark

ΑΡΤΕΜΙΣ

ΑΡΤΕΜΙΣ
Ήταν θεά του κυνηγιού,”πότνια θηρών” κατά τον Όμηρο,θεά των αγριμιών και της Σελήνης.

ΕΛΛΑΣ - HELLAS

'' Επιόντος άρα θανάτου επί τον άνθρωπον, το μεν θνητόν, ως έοικεν, αυτού αποθνήσκει, το δ' αθάνατον, σώον και αδιάφθορον, οίχεται απιόν. `Οταν επέρχεται ο θάνατος στον άνθρωπο, το μεν θνητό μέρος αυτού, καθώς φαίνεται, πεθαίνει, το δε αθάνατο, η ψυχή, σηκώνεται και φεύγει σώο και άφθαρτο '' ΠΛΑΤΩΝΑ

ΕΛΛΑΣ - HELLAS .

ΕΛΛΑΣ - HELLAS .
ΑΝΟΙΚΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Άρης ο Απαγορευμένος Πλανήτης Β


Αναρτήθηκε από   //  27 Οκτωβρίου 2012  //  Top Articlesτεχνολογία  //  0 Σχόλια
Τι ξέρανε για τον Άρη και πότε ακριβώς το ξέρανε;
Ο Άρης είναι όντως ο “Απαγορευμένος Πλανήτης” του Ηλιακού μας συστήματος.
Τετράεδρα, Πρόσωπο του Άρη, Υπέρ-Διαστατική Φυσική, Tom Corbet
Διαβάστε το Α μέρος «Άρης ο Απαγορευμένος Πλανήτης Α’»
 Το 1992 ένας αρχιτέκτονας στην Atlanta, ο οποίος ειδικευόταν στην Ιερή Γεωμετρία, παρουσίασε μια σειρά σλάιντς View Master στον ερευνητή Richard C. Hoagland. Ο αρχιτέκτονας δεν είχε σχέση μόνο με τσιμέντα και τοίχους, αλλά ήταν και μέλος μιας συγκεκριμένης μυστικής εταιρείας, των Μασόνων. Τα σλάιντς τα οποία έδειξε αφορούσαν μια διαστημική περιπέτεια στο Ηλιακό μας σύστημα. Από την Σελήνη στον Άρη και μέχρι την ζώνη των Αστεροειδών.
Στην ιστορία, ένας αρχαίος πολιτισμός βρέθηκε από “μεταλλωρύχους των αστεροειδών” ότι είχε υπάρξει σε έναν πλανήτη μεταξύ Άρεως και Διός. Αυτός ο πολιτισμός άφησε πίσω του μια κάρτ βιζίτ: μια σειρά “τετραεδρικών” πυραμίδων με “μαγικές” ιδιότητες όπως η αντιβαρύτητα, που ανακαλύψανε στην Ζώνη των αστεροειδών  και στην Σελήνη (!!!)
Μοιάζει γνωστό; Θα έπρεπε. Αλλά η πηγή είναι ακόμη πιο ραδιούργα. Αφού έλαβε αυτές τις πληροφορίες, ο Hoagland αναρωτήθηκε για πόσο καιρό “αυτοί” γνώριζαν για την Κυδωνία. Δείτε όσοι τυχόν έχετε ένα παλιό μου άρθρο “Κυδωνία του Άρη και Washington DC” Άσε που αυτό μου θυμίζει την “ανάκριση” στην οποία υπέβαλαν τον Robert Temple τον συγγραφέα του Sirius Mystery, οι Μασόνοι του συμβουλίου του 33ου βαθμού στην Washington. Του είπαν ότι δεν θα του κάνουν τίποτα, γιατί κατόπιν έρευνας βρήκαν ότι δεν ανήκε πουθενά. Επίσης ότι κανείς άλλος δεν επιτρέπετε να ασχολείται με το ημερολόγιο του Σειρίου εκτός από αυτούς, επί ποινή θανάτου! Χαχαχα.
Έτσι λοιπόν ο  Hoagland πέρασε μια δεκαετία ερευνώντας και με κόστος αρκετές δεκάδες χιλιάδες δολάρια στο να ανιχνεύσει τους εντολείς πίσω απο το συγκεκριμένο προϊόν. Και να βρει τι διασυνδέσεις, αν υπήρχαν, πίσω απο τα παρασκήνια της NASA. Τελικά  αναπτύξαμε (οι συνεργάτες του enterprisemission) το μοντέλο “Της Αστρικής Τελετουργίας Ευθυγραμμίσεως” και τις συνδέσεις του με τα πιστεύω διαφόρων “Μυστικών Εταιρειών” που εμπλέκονται στα υψηλότερα επίπεδα του διαστημικού προγράμματος των ΗΠΑ. Τότε υποψιαστήκαμε ότι κάποιος “εκεί πέρα” ήξερε τι υπήρχε στην Κυδωνία. Τότε αρχίσαμε να  σκάβουμε στον φόντο του σύμπαντος του Tom Corbett, και κάποιες ενδιαφέρουσες διασυνδέσεις άρχισαν να εμφανίζονται !
Βασισμένο στην νεανική νουβέλα του SPACE CADET (Εύελπις του Διαστήματος) του Robert Heinlein που δημοσιεύθηκε το 1948 , το «Tom Corbett, Space Cadet» ήταν ένα φαινόμενο πολυμέσων των ετών 1950-55. Βιβλία, κόμικς, και όλων των ειδών ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές παραγωγές, έβριθαν εκείνο τον καιρό. Αυτή η φουτουριστική ιδιότητα χρησιμοποιείτο για να μορφώσει και να ενθαρρύνει τα νεαρά μυαλά, ώστε να ενδιαφερθούν για τα διαστημικά ταξίδια και την επιστήμη.
Τώρα πάντως φαίνεται ότι χρησιμοποιήθηκε για κάτι περισσότερο. Το να μορφώσει τα νεαρά μυαλά και να τα ενθαρρύνει πάνω στην πραγματικότητα της Υποθέσεως των Εκρηγνυόμενων Πλανητών, το Πρόσωπο του Άρη, εξωγήινα αντικείμενα στην Σελήνη, και την Υπερδιαστατικής Φυσικής. Γιατί εκεί θαμμένη κάτω από μια σειρά σλάιντς View Master  που δημιουργήθηκαν το 1955, τέσσερα χρόνια πριν την αναφορά «Brookings” είναι εικονικά ολόκληρη η ιστορία της έρευνας της Κυδωνίας με τον ένα τρόπο η τον άλλο.
Δεδομένου ότι η αναφορά καλούσε για μια διαδικασία “εγκλιματισμού” του γενικού κοινού εκ προοιμίου ότι “αντικείμενα” έχουν βρεθεί στο Ηλιακό μας σύστημα, ξανατίθετε η ερώτηση :
Τι ξέρανε Και πότε ακριβώς το ξέρανε; Έτσι έχουμε μια αποδείξιμη “Σύνδεση του Χόλυγουντ” από το 1950 με τα θαύματα ενός χαμένου πολιτισμού στην Κυδωνία.
Η ιστορία ξεκινά με την ανακάλυψη ενός πανάρχαιου αντικειμένου με μαγικές ιδιότητες. Το βρίσκει ένας μεταλλωρύχος στην Ζώνη των Αστεροειδών, μια τετραεδρική πυραμίδα με Αιγυπτιακά ιερογλυφικά, η οποία αιωρείται πέντε πόντους πάνω από κάθε επιφάνεια που τοποθετείτε. Οι καλύτεροι επιστήμονες της Γης δεν μπορούν να εξηγήσουν πως η πυραμίδα αψηφά την βαρύτητα.
Ο Captain Strong, (δεύτερη φωτό, καθιστός με την πίπα), εξηγεί πως οι επιστήμονες της Γης νομίζουν ότι οι αστεροειδείς είναι κατάλοιπα της εκρήξεως ενός πλανήτη μεταξύ Άρεως και Διός. Και το τετράεδρο αντικείμενο είναι ένα κομμάτι της τεχνολογίας ενός προχωρημένου πολιτισμού που άνθισε εκεί πριν εκατομμύρια χρόνια. Η ομάδα των Διαστημικών Ευελπίδων της ανατίθεται να ερευνήσει, και αποφασίζουν να ξεκινήσουν από την Σελήνη, όπου πολλά χρόνια νωρίτερα μια ίδια τέτοια πυραμίδα είχε βρεθεί στην σκοτεινή πλευρά της. Έτσι ξεκινάνε για την Σελήνη με την ρουκέτα τους την «Polaris.» Το όνομα «Polaris» συνδέεται με όλα αυτά και τον Πολικό αστέρα.Σκεφθείτε το λίγο !
Φθάνοντας στην Σελήνη, εντοπίζουν την μυστηριώδη πυραμίδα και βλέπουν ότι της λείπει το επιπυραμίδιο. Καταλαβαίνουν ότι είναι η πυραμίδα που βρήκανε στην Ζώνη των Αστεροειδών και το τοποθετούν στην πυραμίδα της Σελήνης. Μάλιστα το επιπυραμίδιο φαίνεται να πετά από τα χέρια του Tom και να κολλάει μόνο του.
Μόλις το κάνουν η πυραμίδα γίνεται διάφανη και αποκαλύπτει μια σφαίρα εντός της που είναι ο πλανήτης Άρης. Υπάρχει ένα κόκκινο σημάδι στην σφαίρα σαν ταμπέλα κάποιου είδους. Το σημάδι περιέργως εφάπτεται στο “τετραεδρικό γεωγραφικό πλάτος” των 19,5 μοιρών. Δες “Οι Μεγάλες Συμπτώσεις Του Κόσμου” Αποφασίζουν ότι πρέπει να ακολουθήσουν το σημάδι και ξαναγυρνάνε στον Αρη.
Εν τω μεταξύ, μια αντίπαλη ομάδα έχει ανακαλύψει ότι το πλήρωμα του «Polaris» ψάχνει για ένα πανάρχαιο αντικείμενο, που μπορεί να τους δώσει προχωρημένη τεχνολογία αντιβαρύτητος. Έτσι κατάσκοποι του Διαπλανητικού εγκλήματος τους ακολουθούν για να κλέψουν το “μυστικό” πρώτοι.
Φθάνοντας στην Αρειανή αποικία, ο Τom  συναντά την Dr. Joan Dale, η οποία του εξηγεί ότι η σφαίρα που βρήκανε δείχνει ότι υπάρχουν ερείπια στον Άρη στην διασταύρωση των καναλιών 7 και 19. Η Dr. Dale του δείχνει έναν μερικό χάρτη που είχαν ανακαλύψει χρόνια πριν.  Του λέει ότι αφορά έναν αρχαιολογικό χώρο όπου κάποτε υπήρχε πυραμίδα ύψους 1.000 ποδών, αλλά τώρα είναι σε ερείπια. Ενώ σχεδιάζουν να πάνε εκεί  ένας κατάσκοπος αποφασίζει να τους παρακολουθήσει.
Μόλις φθάνουν εκεί, ανάμεσα σε Αιγυπτιακού τύπου οβελίσκους και κάτω από ένα γαιωμορφοποιημένο μπλε Αρειανό ουρανό ανακαλύπτουν ακόμη ένα αντικείμενο. Αυτή την φορά είναι ένα ανάγλυφο πρόσωπο ενός αιλουροειδούς. Ανάμεσα στα πόδια του πλάσματος ανακαλύπτουν την εικόνα ενός κατεστραμμένου πλανήτη που τα κομμάτια του αποτελούν την Ζώνη των Αστεροειδών. Κάτω από αυτό υπάρχει ένα παράξενο σύστημα αριθμήσεως. Το παίρνουν ως σημάδι ότι πρέπει να ξαναγυρίσουν στην Ζώνη των Αστεροειδών όπου είχαν βρει το επιπυραμίδιο, και γυρνάνε στο κοσμοδρόμιο του Άρη για να προσπαθήσουν να ανακαλύψουν τι σημαίνουν αυτοί οι αριθμοί.
Χρησιμοποιώντας τον υπερυπολογιστή, η Dr. Dale βρίσκει ότι οι αριθμοί είναι οι συντεταγμένες ενός αστεροειδή που ανακαλύφθηκε το 1993 με κωδικό XKG-385fr. Οι κατάσκοποι απαγάγουν την  Dr. Dale και κατευθύνονται προς τον αστεροειδή για να πάρουν το μυστικό της αντιβαρύτητας.
Τους κυνηγά ο Tom με το  Polaris και ανακαλύπτει ότι έχουν προσγειωθεί σε έναν μικρό αστεροειδή. Πρσεδαφίζεται και βρίσκει μια είσοδο στο εσωτερικό του αστεροειδή. Μόλις μπαίνει ακολουθεί μάχη και τα καλά παιδιά κερδίζουν, Ανακαλύπτουν κάποια συσκευή προβολής, παρακολουθούν και μαθαίνουν για την φυλή που κατασκεύασε αυτόν τον αστεροειδή σαν “τάφο-χρόνο-κάψουλα”, Τελικά παίρνουν τις ανακαλύψεις τους πίσω στην Γη και κάνουν κρυφά πειράματα στην αντιβαρύτητα.
Ετσι βγάζουμε το συμπέρασμα ότι μια αρχαία φυλή από ένα πλανήτη που εξερράγη μεταξύ Άρεως και Διός, άφησε ερείπια στον Άρη και την Σελήνη. Η προχωρημένη τεχνολογία τους ήταν επικεντρωμένη στις αρχές της Τετραεδρικής Φυσικής. Αντιθέτων συμφερόντων γκρούπ παλεύουν για τον έλεγχο αυτής της αρχαίας γνώσεως. Και το πρόσωπο του Άρη έχει σίγουρα χαρακτηριστικά αιλουροειδούς.

Άρης ο Απαγορευμένος Πλανήτης Α’

Αναρτήθηκε από   //  22 Οκτωβρίου 2012  //  Top Articlesτεχνολογία  //  0 Σχόλια
Τι ξέρανε για τον Άρη και πότε ακριβώς το ξέρανε;
Ο Άρης είναι όντως ο “Απαγορευμένος Πλανήτης” του Ηλιακού μας συστήματος.
Κάποιοι ήξεραν για την Κυδωνία του Άρη και τα Τετράεδρα (τρίπλευρη πυραμίδα), πολύ πριν πάμε στο διάστημα. Μια σειρά “View Master” του 1950 που αρχικά παρήχθη για πιλοτικό της επιτυχημένης σειράς του CBS, το “Tom Corbett, Space Cadet” απεκάλυπτε απίθανες λεπτομέρειες 60 χρόνια πριν. Περιελάμβανε “ερείπια στην Σελήνη”, “τετράεδρα” ως κλειδί της νέας φυσικής, “αιλουροειδή” αγάλματα (μήκους 2 μιλίων) στον πλανήτη Άρη. Και ακόμη έναν “εκρηγνυόμενο πλανήτη” ως αιτία της γένεσης της ζώνης των αστεροειδών, όπου η “πρόδρομη φυλή” άφησε τα ερείπια της Κυδωνίας του Άρη.
Κυδωνία είναι το αρχαίο όνομα των Χανιών της Κρήτης, και μια περιοχή του Άρη με πόλη ερειπωμένη, πυραμίδες μήκους πλευράς δυο μιλίων και το περίφημο πρόσωπο του Άρη. Μάλιστα πριν 500.000 χρόνια ο Ήλιος στην Εαρινή ισημερία ανέτειλε κατά μήκος της κεντρικής “λεωφόρου” ! Οι κριτικοί φυσικά τα απορρίπτουν όλα αυτά ως μια σειρά από συμπτώσεις. Σαν γεγονός οι πιθανότητες είναι μια στο εκατομμύριο να μαζέψει κανείς αυτά τα χωριστά μη συνδεόμενα κομμάτια και να βγάλει μια συνεκτική ιστορία του Άρη. Εδώ εμείς το καταλάβαμε δυόμιση δεκαετίες αργότερα μετά την παραγωγή του View Master. Εκτός, αν τότε … κάποιος επίσης ήξερε !!!
Τώρα βρήκαμε πρόσθετες αποδείξεις που υποστηρίζουν αυτό το απίστευτο σενάριο.  Ότι “καποιος” δεκάδες χρόνια πριν πάμε στην Κυδωνία, ήξερε ότι η NASA το 1976 θα ανακάλυπτε “Το Πρόσωπο Του Άρη” !!! Το εξώφυλλο είναι από τον Σεπτέμβριο του 1958, απο την σειρά των Harvey Comic book τεύχος 2, με τίτλο “Αγώνας Δρόμου Για Την Σελήνη” και τα λέει όλα…
“REPORT FROM MOON TO MARS EXPEDITION ‘1’:
“UPON REACHING RED PLANET, MADE DISCOVERY OF STARTLING NATURE …
INITIAL STUDY OF OBJECT NOW UNDER WAY; HAVE MEASURED ITS
DIMENSIONS; ANALYZED ITS SUBSTANCE; PRESENT OBJECTIVE IS TO FIND
OUT THE SECRET OF— “THE FACE ON MARS ….”
Δηλαδή “Αναφορά από την αποστολή Σελήνης Άρη Νο1. Μόλις φτάσαμε στον κόκκινο πλανήτη, κάναμε μια εκπληκτική ανακάλυψη … αρχική μελέτη του αντικειμένου εν εξελίξει, έχουμε μετρήσει τις διαστάσεις του, αναλύσαμε το υλικό του, παρών στόχος η εύρεσις του μυστικού του – “ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ……”
Αυτή είναι μόνο μία ιστορία της προφητικής συλλογής, γραμμένη και σχεδιασμένη από τον αποκαλούμενο “Βασιλιά” των κόμικς από το 1950 έως το 1970, τον αμίμητο Jack Kirby. Ο Kirby έγραψε αυτήν την εκπληκτικά προφητική ιστορία μόνον έντεκα μήνες μετά την επίσημη έναρξη της Διαστημικής Εποχής – με την Ρωσική εκτόξευση του Sputnik 1, στις 4 Οκτωβρίου του 1957. Αλλά δεκαοχτώ χρόνια πριν οι υπόλοιποι εμείς δούμε (από το Viking 1) το τι περίμενε την Ανθρώπινη Φυλή στον Άρη …
“FROM THE MOON TO THE RED PLANET! – WHERE YOU WILL SEE THE GREAT
EYES THAT LOOK OUT ACROSS THE AGES!
AND THEY HAVE A STORY TO TELL! LISTEN TO THE GIANT—“FACE ON MARS.”
Δηλαδή : “από την Σελήνη στον κόκκινο πλανήτη ! – όπου θα δείτε τα μεγάλα μάτια που κοιτάνε μέσα από τους αιώνες ! και έχουν μία ιστορία να πουν ! Ακούστε το γιγάντιο -“ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ……”  Είμαστε στο 1958 … πως μπορούσε ο Kirby να γνωρίζει !!
1  2
3 8
Η σύνοψη από το “Πρόσωπο του Άρη” κρατά τα κρίσιμα στοιχεία: “Το Πρόσωπο στον Άρη”, ζωγραφισμένο από τον Jack Kirby και χρωματισμένο από τον Al Williamson.  Σε μία εξερευνητική αποστολή από την Σελήνη στον πλανήτη Άρη, μια διεθνής ομάδα αστροναυτών – οδηγούμενη από έναν Αμερικανό τον Ben Fisher – ανακαλύπτει ένα γιγαντιαίο Αριανό πρόσωπο στην επιφάνεια του Άρη, που είναι μεγάλο σαν βουνό. Σκαρφαλώνοντας στα ανεξιχνίαστα κοίλα μάτια του, ο Fisher μπαίνει μέσα, όπου ανακαλύπτει μια πράσινη ηλιόλουστη εξοχή με κρύο και πλούσιο αέρα που αναπνέετε. Στεγάζει ένα πολιτισμό εκπληκτικών γιγάντων. Ξαφνικά αυτή η απόκοσμη πόλη δέχεται την επίθεση ενός διαστημόπλοιου που μοιάζει με έντομο, και βομβαρδίζει την πόλη σε ερείπια.
Ο Fisher εξοργισμένος χτυπά με τα όπλα του τους εισβολείς που μοιάζουν με πατάτες καθώς βγαίνουν από το σκάφος τους, δίνοντας τους μια δόση απο το δικό τους φάρμακο. Συγκλονισμένος από την αδικαιολόγητη καταστροφή, ο Fisher βρίσκει ένα κρυμμένο καταφύγιο με επιζώντες Αριανούς γίγαντες. Καθώς στήνει αυτί, ο γήινος βλέπει έναν από αυτούς να πιλοτάρει μια ρουκέτα για να καταστρέψει την βάση την βάση των εχθρών.
Έναν άγνωστο πλανήτη μεταξύ του Άρη και του Δία. Ξαφνικά ο Fisher δυσκολεύεται να αναπνεύσει ! Και λιποθυμά. Τελικά ξυπνά στο έδαφος της Αριανής ερήμου, με μια μάσκα οξυγόνου στο πρόσωπό του, ενώ γύρω του βρίσκονται οι συνάδελφοί του. Ο Fisher εξηγεί ότι το άγαλμα περιέχει μια “οπτική ιστορία του ηρωικού θανάτου μιας φυλής και τον θρίαμβο μιας επιζώσας μνήμης”. Αργότερα καθώς πιλοτάρουν την ρουκέτα τους προς τον Δία και κατόπιν στην Γη, παρατηρούν την ζώνη των αστεροειδών, τα κομμάτια του πλανήτη που εξερράγη μεταξύ του Άρη και του Δία …
Έτσι πως ένας “καλλιτέχνης κόμικς” στην δεκαετία του 1950 έγινε κοινωνός του Μεγαλύτερου Μυστικού στην Ιστορία του Ανθρώπου … πριν αυτό γίνει γνωστό; Πως πήρε τις πληροφορίες, για τα ερείπια ενός αρχαίου κατεστραμμένου από πόλεμο πολιτισμού στον Άρη, που στεφανώνεται από ένα γιγαντιαίο πρόσωπο; Η απάντηση είναι προφανής: απλώς το του είπανε, “ποιοί¨ του το είπανε είναι το καίριο ερώτημα, καθώς και “γιατί του το είπανε” !!! Για δώσε μια ματιά Edgar Rice Burroughs το Τρίγωνο στον Ήλιο, ο Άρης και ο Σείριος και Τι συμβαίνει στον Άρη; Οι Αληθινές Ιστορίες  όπως και εδώ Οι Μεγάλες Συμπτώσεις Του Κόσμου !
4  5
6  7

ΚΥΔΩΝΙΑ του Άρη και Washington

Αναρτήθηκε από   //  21 Ιανουαρίου 2013  //  τεχνολογία  //  2 Σχόλια

Οι 19,5 μοίρες η αρχή της υπερδιαστατικής φυσικής 39 (2χ19,5) μοίρες και 77 μοίρες, η πως χτίσανε την Ουάσινγκτον βάζοντας τον χάρτη της Cydonia του Άρη πάνω στην περιοχή !!!
ΤΙ ΞΕΡΑΝΕ ΤΟΤΕ οι «κτίστες» ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ; Μήπως τα ξέρανε ΟΛΑ από το 1.500 μ.κ.ε. τουλάχιστον; Ειδικά στην Αγγλία όταν ο Sir Francis Bacon τύπωσε στα Λατινικά την Nova Atlantis το 1624 και στα Αγγλικά το 1627; Ο δε John Dee μήπως ήξερε και άλλα;
QUINCES of Mars and Washington - terrapapersΑφού είχα διαβάσει για την υπέρθεση του συγκροτήματος της Cydonia πάνω στην Washington DC στο ίντερνετ, αποφάσισα να το δοκιμάσω για τον εαυτό μου. Πήρα κάποιες φωτογραφίες των Washington DC και της Cydonia για να παίξω. Δεν εξεπλάγην που ταιριάζανε. Αλλά αρχικά όχι. Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον!
Πρώτα πήρα μια φωτογραφία από το Google Earth της Ουάσιγκτον DC και το έβαλα σε Adobe ImageReady, στη συνέχεια, πήρα μια φωτογραφία της Κυδωνίας από το Διαδίκτυο, με μέγεθος για να ταιριάξει τις αποστάσεις μεταξύ του Λευκού Οίκου και το Πενταγώνου σε σύγκριση με το D & M (πενταγωνική πυραμίδα) και το Πρόσωπο (face of Mars), τοποθετημένα στη συνέχεια το ένα πάνω στο άλλο και δεν ευθυγραμμίζονταν. Βεβαιώθηκα ότι το συγκρότημα Κυδωνία ήταν ευθυγραμμισμένο κατ ‘ευθείαν στον Βορά, ακόμα δεν ταίριαζε με την Washington DC. Μόνον όταν περιέστρεψα το συγκρότημα Cydonia 19,5 μοίρες δεξιόστροφα από τον αληθινό Βορρά τότε ΤΑΙΡΑΞΕ. (Ή την Washington DC 19,5 μοίρες αριστερόστροφα).
19.5 μοίρες η γωνία αυτή είναι ο θεμέλιος λίθος της κατασκευής του σύμπαντος μαζί με την 33 μοίρες και τις Αρμονικές αυτών.
Οι 19,5 μοίρες, είναι ό, τι συνεπάγεται η Υπερδιαστατική Γεωμετρία της Cydonia! Έχω γράψει σε πολλά άρθρα για την σημασία των 19,5 μοιρών.  Έχει ποτέ αυτό αναφερθεί από τα ΜΜΕ; Φυσικά όχι. Ακούγεται τόσο τέλεια ότι θα ευθυγραμμιστεί με διαφορά 19,5 μοίρες η Cydonia, δεδομένου ότι, σύμφωνα με τον Richard Hoagland, 19,5 είναι μέρος των όσων η Cydonia μας λέει, και μας λέει πολλά, γιατί είναι το αλφαβητάριο της Υπερδιαστατικής φυσικής και της ελεύθερης ενέργειας. Έτσι, πίσω εκεί που μείναμε, ακόμη και οι γωνίες κατά την οποία η D & M και η Πυραμίδα και το Πεντάγωνο ευθυγραμμίζονται είναι εξαιρετικά παρόμοιες.
Κυδωνία το αρχαίο όνομα των Χανιών. Γιατί ονομάσανε αυτήν την τόσο σημαντική περιοχή του Άρη με αυτό το όνομα; Ασχολείστε με τον Όμηρο και την Μυθολογία μας; Μπααα προέχει … η … πολυπολυπολυτισμικότητα!

Η ιδανική παιδεία και η διαμόρφωση του τέλειου πολίτη – ΠΛΑΤΩΝ, ΝΟΜΟΙ


Ο Πλάτων στους «Νόμους, 643.d.6 – 644.b.4» έχει αποτυπώσει την άποψη των Ελλήνων σχετικά με την Παιδεία. Δραματικός χώρος του διαλόγου είναι η Κρήτη και στη συζήτηση παίρνουν μέρος ένας ανώνυμος Αθηναίος, ο Κρητικός Κλεινίας και ο Σπαρτιάτης Μέγγιλος. Αντικείμενο –όπως και στην Πολιτεία – είναι η οικοδόμηση ενός φανταστικού πολιτεύματος, η εύρυθμη λειτουργία του οποίου εξαρτάται από μια ιδεατή νομοθεσία.Η συζήτηση ξεκίνησε από την απορία του Αθηναίου σχετικά με τη λειτουργία των συσσιτίων και της στρατιωτικής εκπαίδευσης στις πόλεις καταγωγής των συνομιλητών του, οι οποίοι υποστήριξαν ότι αυτά, όπως και οι υπόλοιποι νόμοι και θεσμοί, αποσκοπούσαν στην επιτυχή διεκπεραίωση των πολέμων, επομένως στην καλλιέργεια της αρετής της ανδρείας. Ο Αθηναίος δήλωσε ότι δεν πίστευε πως οι νομοθέτες θα θέσπιζαν τους νόμους τους αποσκοπώντας στην καλλιέργεια ενός μόνο μορίου της αρετής, την ανδρεία.
Mας λέγει λοιπόν :
“Αθηναίος : Όποιος άνθρωπος έχει σκοπό να γίνει ενάρετος σε ό,τι τον ενδιαφέρει, πρέπει να ασχολείται από την πρώτη του παιδική ηλικία αστεία και σοβαρά με τα σχετικά ζητήματα του κλάδου του. Όποιος θέλει, παραδείγματος χάριν, να γίνει καλός γεωργός ή οικοδόμος, ο δεύτερος πρέπει να παίζει χτίζοντας κανένα παιδιάστικο οικοδόμημα, κι ο πρώτος να καλλιεργεί τη γη. Κι όποιος ανατρέφει τον καθένα απ’ αυτούς τους δυο, πρέπει να τους φτιάχνει μικρά εργαλεία, απομιμήσεις των αληθινών. Επίσης όσα μαθήματα πρέπει να μάθει, να τα προμελετά. Ο οικοδόμος, λόγου χάριν, να μάθει να χρησιμοποιεί το μέτρο, ή το νήμα της στάθμης και ο πολεμιστής να καβαλλικεύει παίζοντας τα άλογα ή κάμνοντας κάτι παρόμοιο, και να προσπαθεί ο νομοθέτης με τα παιχνίδια να στρέφει τις απολαύσεις και τις επιθυμίες των παιδιών εκεί όπου όταν φτάσουν πρέπει να τελειώσουν. Βασικό, λοιπόν, σκοπό της παιδείας νομίζουμε την σωστή ανατροφή που, με το παιχνίδι, θα οδηγήσει όσο το δυνατό αποτελεσματικότερα την ψυχή του παιδιού ν’ αγαπήσει με όλη του την ύπαρξη εκείνο, στο οποίο όταν γίνει άντρας, θα παραστεί ανάγκη να είναι τέλειος.
Ας μην αφήσουμε αόριστη την περιγραφή της παιδείας. Όταν επικρίνουμε ή επαινούμε την ανατροφή κάποιου και λέμε ότι είναι πεπαιδευμένος ή απαίδευτος, μερικές φορές χρησιμοποιούμε τον πρώτο όρο και για ανθρώπους που ξέρουνε καλά το επάγγελμά τους – τους ναυτικούς ή τους έμπορους ή και άλλους. Ας δεχτούμε όμως, για χάρη της συζήτησης, ότι δεν εννοούμε αυτό το πράγμα αλλά την παιδεία που από την παιδική ηλικία οδηγεί τον άνθρωπο στην αρετή και του προκαλεί ισχυρή επιθυμία να γίνει ένας τέλειος πολίτης που ξέρει να κυβερνά ή να κυβερνιέται σύμφωνα με το δίκαιο. Θα ήθελα να ξεχωρίσουμε αυτό το είδος της τροφής από τις υπόλοιπες και να την θεωρήσουμε πραγματικά την μόνη παιδεία. Αντίθετα, την παιδεία που αποβλέπει στην απόκτηση χρημάτων ή δύναμης ή σοφίας χωρίς λογική και δικαιοσύνη, θα πρέπει να την θεωρούμε ανελεύθερη και βάναυση – κάτι δηλαδή που δεν αξίζει να ονομάζουμε Παιδεία. Ας μη μένουμε όμως πολύ στις λέξεις. Αφού συμφωνήσουμε στον ορισμό, ας δεχτούμε αυτό που εννοεί. Ότι εκείνοι που ορθά [εκ]παιδεύονται γίνονται σχεδόν αγαθοί. Δεν πρέπει, επομένως, σε καμία περίπτωση να ατιμάζουμε [υποτιμάμε] την παιδεία, γιατί είναι το πιο σημαντικό πράγμα στην παραγωγή άριστων ανθρώπων. Και αν κάποτε ξεφεύγει από τον προορισμό της, οφείλουμε να την ξαναφέρνουμε στον ορθό δρόμο με κάθε μέσο που διαθέτουμε. Έτσι πρέπει να δρούμε το κατά δύναμη πάντα στην διάρκεια του βίου μας.

ΑΘ. Λέγω δή, καί φημι τὸν ὁτιοῦν ἀγαθὸν ἄνδρα μέλλοντα ἔσεσθαι τοῦτο αὐτὸ ἐκ παίδων εὐθὺς μελετᾶν δεῖν, παίζοντά τε καὶ σπουδάζοντα ἐν τοῖς τοῦ πράγματος ἑκάστοις προσήκουσιν. οἷον τὸν μέλλοντα ἀγαθὸν ἔσεσθαι γεωργὸν ἤ τινα οἰκοδόμον, τὸν μὲν οἰκοδομοῦντά τι τῶν παιδείων [643c] οἰκοδομημάτων παίζειν χρή, τὸν δ’ αὖ γεωργοῦντα, καὶ ὄργανα ἑκατέρῳ σμικρά, τῶν ἀληθινῶν μιμήματα, παρασκευάζειν τὸν τρέφοντα αὐτῶν ἑκάτερον, καὶ δὴ καὶ τῶν μαθημάτων ὅσα ἀναγκαῖα προμεμαθηκέναι προμανθάνειν, οἷον τέκτονα μετρεῖν ἢ σταθμᾶσθαι καὶ πολεμικὸν ἱππεύειν παίζοντα ἤ τι τῶν τοιούτων ἄλλο ποιοῦντα, καὶ πειρᾶσθαι διὰ τῶν παιδιῶν ἐκεῖσε τρέπειν τὰς ἡδονὰς καὶ ἐπιθυμίας τῶν παίδων, οἷ ἀφικομένους αὐτοὺς δεῖ τέλος ἔχειν. κεφάλαιον δὴ παιδείας [643d] λέγομεν τὴν ὀρθὴν τροφήν, ἣ τοῦ παίζοντος τὴν ψυχὴν εἰς ἔρωτα μάλιστα ἄξει τούτου ὃ δεήσει γενόμενον ἄνδρ’ αὐτὸν τέλειον εἶναι τῆς τοῦ πράγματος ἀρετῆς· ὁρᾶτε οὖν εἰ μέχρι τούτου γε, ὅπερ εἶπον, ὑμῖν ἀρέσκει τὸ λεχθέν.
Μὴ τοίνυν μηδ’ ὃ λέγομεν εἶναι παιδείαν ἀόριστον γένηται. νῦν γὰρ ὀνειδίζοντες ἐπαινοῦντές θ’ ἑκάστων τὰς τροφάς, λέγομεν ὡς τὸν μὲν πεπαιδευμένον ἡμῶν ὄντα τινά, [643e] τὸν δὲ ἀπαίδευτον ἐνίοτε εἴς τε καπηλείας καὶ ναυκληρίας καὶ ἄλλων τοιούτων μάλα πεπαιδευμένων σφόδρα ἀνθρώπων· οὐ γὰρ ταῦτα ἡγουμένων, ὡς ἔοικ’, εἶναι παιδείαν ὁ νῦν λόγος ἂν εἴη, τὴν δὲ πρὸς ἀρετὴν ἐκ παίδων παιδείαν, ποιοῦσαν ἐπιθυμητήν τε καὶ ἐραστὴν τοῦ πολίτην γενέσθαι τέλεον, ἄρχειν τε καὶ ἄρχεσθαι ἐπιστάμενον μετὰ δίκης. ταύτην [644a] τὴν τροφὴν ἀφορισάμενος ὁ λόγος οὗτος, ὡς ἐμοὶ φαίνεται, νῦν βούλοιτ’ ἂν μόνην παιδείαν προσαγορεύειν, τὴν δὲ εἰς χρήματα τείνουσαν ἤ τινα πρὸς ἰσχύν, ἢ καὶ πρὸς ἄλλην τινὰ σοφίαν ἄνευ νοῦ καὶ δίκης, βάναυσόν τ’ εἶναι καὶ ἀνελεύθερον καὶ οὐκ ἀξίαν τὸ παράπαν παιδείαν καλεῖσθαι. ἡμεῖς δὴ μηδὲν ὀνόματι διαφερώμεθ’ αὑτοῖς, ἀλλ’ ὁ νυνδὴ λόγος ἡμῖν ὁμολογηθεὶς μενέτω, ὡς οἵ γε ὀρθῶς πεπαιδευμένοι σχεδὸν ἀγαθοὶ γίγνονται, καὶ δεῖ δὴ τὴν παιδείαν [644b] μηδαμοῦ ἀτιμάζειν, ὡς πρῶτον τῶν καλλίστων τοῖς ἀρίστοις ἀνδράσιν παραγιγνόμενον· καὶ εἴ ποτε ἐξέρχεται, δυνατὸν δ’ ἐστὶν ἐπανορθοῦσθαι, τοῦτ’ ἀεὶ δραστέον διὰ βίου παντὶ κατὰ δύναμιν.


Μτφρ. Β. Μοσκόβης. 1988. Πλάτωνος Νόμοι. Αθήνα: Νομική Βιβλιοθήκη.