ΘΥΡΣΙΣ
Ἁδύ τι τὸ ψιθύρισμα καὶ ἁ πίτυς, αἰπόλε, τήνα,
ἁ ποτὶ ταῖς παγαῖσι, μελίσδεται, ἁδὺ δὲ καὶ τύ συρίσδες· μετὰ Πᾶνα τὸ δεύτερον ἆθλον ἀποισῇ. αἴ κα τῆνος ἕλῃ κεραὸν τράγον, αἶγα τὺ λαψῇ· 5αἴ κα δ᾽ αἶγα λάβῃ τῆνος γέρας, ἐς τὲ καταρρεῖ ἁ χίμαρος· χιμάρω δὲ καλὸν κρέας, ἔστε κ᾽ ἀμέλξῃς.
ΑΙΠΟΛΟΣ
ἅδιον, ὦ ποιμήν, τὸ τεὸν μέλος ἢ τὸ καταχές
τῆν᾽ ἀπὸ τᾶς πέτρας καταλείβεται ὑψόθεν ὕδωρ. αἴ κα ταὶ Μοῖσαι τὰν οἴιδα δῶρον ἄγωνται, 10ἄρνα τὺ σακίταν λαψῇ γέρας· αἰ δέ κ᾽ ἀρέσκῃ τήναις ἄρνα λαβεῖν, τὺ δὲ τὰν ὄιν ὕστερον ἀξῇ.
ΘΥΡΣΙΣ
λῇς ποτὶ τᾶν Νυμφᾶν, λῇς, αἰπόλε, τεῖδε καθίξας,
ὡς τὸ κάταντες τοῦτο γεώλοφον αἵ τε μυρῖκαι, συρίσδεν; τὰς δ᾽ αἶγας ἐγὼν ἐν τῷδε νομευσῶ.
ΑΙΠΟΛΟΣ
15οὐ θέμις, ὦ ποιμήν, τὸ μεσαμβρινὸν οὐ θέμις ἄμμιν
συρίσδεν. τὸν Πᾶνα δεδοίκαμες· ἦ γὰρ ἀπ᾽ ἄγρας τανίκα κεκμακὼς ἀμπαύεται· ἔστι δὲ πικρός, καί οἱ ἀεὶ δριμεῖα χολὰ ποτὶ ῥινὶ κάθηται.
………………………………………………
ΘΥΡΣΙΣ
ἄρχετε βουκολικᾶς, Μοῖσαι φίλαι, ἄρχετ᾽ ἀοιδᾶς.
65Θύρσις ὅδ᾽ ὡξ Αἴτνας, καὶ Θύρσιδος ἁδέα φωνά.
πᾷ ποκ᾽ ἄρ᾽ ἦσθ᾽, ὅκα Δάφνις ἐτάκετο, πᾷ ποκα, Νύμφαι; ἦ κατὰ Πηνειῶ καλὰ τέμπεα, ἢ κατὰ Πίνδω; οὐ γὰρ δὴ ποταμοῖο μέγαν ῥόον εἴχετ᾽ Ἀνάπω, οὐδ᾽ Αἴτνας σκοπιάν, οὐδ᾽ Ἄκιδος ἱερὸν ὕδωρ.
70ἄρχετε βουκολικᾶς, Μοῖσαι φίλαι, ἄρχετ᾽ ἀοιδᾶς.
τῆνον μὰν θῶες, τῆνον λύκοι ὠρύσαντο,
τῆνον χὠκ δρυμοῖο λέων ἔκλαυσε θανόντα.
…………………………………………………………
(ΘΥΡΣΙΣ)
«νῦν ἴα μὲν φορέοιτε βάτοι, φορέοιτε δ᾽ ἄκανθαι,
ἁ δὲ καλὰ νάρκισσος ἐπ᾽ ἀρκεύθοισι κομάσαι, πάντα δ᾽ ἄναλλα γένοιτο, καὶ ἁ πίτυς ὄχνας ἐνείκαι, 135Δάφνις ἐπεὶ θνάσκει, καὶ τὰς κύνας ὥλαφος ἕλκοι, κἠξ ὀρέων τοὶ σκῶπες ἀηδόσι γαρύσαιντο.»
λήγετε βουκολικᾶς, Μοῖσαι, ἴτε λήγετ᾽ ἀοιδᾶς.
χὢ μὲν τόσσ᾽ εἰπὼν ἀπεπαύσατο· τὸν δ᾽ Ἀφροδίτα
ἤθελ᾽ ἀνορθῶσαι· τά γε μὰν λίνα πάντα λελοίπει 140ἐκ Μοιρᾶν, χὠ Δάφνις ἔβα ῥόον. ἔκλυσε δίνα τὸν Μοίσαις φίλον ἄνδρα, τὸν οὐ Νύμφαισιν ἀπεχθῆ. |
«Το δε την πόλιν σοι δούναι ούτ’ εμόν εστίν, ούτ’ άλλου των κατοικούντων εν ταύτη. Κοινή γαρ γνώμη πάντες αυτοπροαιρέτως αποθανούμεν και ου φεισόμεθα της ζωής ημών». Σήμερα μπορεί ο εχθρός να μην στέκει έξω από τα τείχη με κανόνια κ΄όπλα αλλά είναι εντός και οι εχθροί της πατρίδος έχουν ανοίξει την Κερκόπορτα, Εμείς όμως δεν θα το επιτρέψουμε.
https://www.facebook.com/artemissky.blogspot?ref_type=bookmark
ΑΡΤΕΜΙΣ
ΑΡΤΕΜΙΣ
Ήταν θεά του κυνηγιού,”πότνια θηρών” κατά τον Όμηρο,θεά των αγριμιών και της Σελήνης.
ΕΛΛΑΣ - HELLAS
'' Επιόντος άρα θανάτου επί τον άνθρωπον, το μεν θνητόν, ως έοικεν, αυτού αποθνήσκει, το δ' αθάνατον, σώον και αδιάφθορον, οίχεται απιόν. `Οταν επέρχεται ο θάνατος στον άνθρωπο, το μεν θνητό μέρος αυτού, καθώς φαίνεται, πεθαίνει, το δε αθάνατο, η ψυχή, σηκώνεται και φεύγει σώο και άφθαρτο '' ΠΛΑΤΩΝΑ
ΕΛΛΑΣ - HELLAS .
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
- ΑΘΛΗΜΑΤΑ (2)
- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ (257)
- ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ (62)
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ (3)
- ΒΙΝΤΕΟ (20)
- ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΕΣ (1)
- ΓΥΝΑΙΚΑ (13)
- ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (4)
- ΕΘΙΜΑ (9)
- ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ (1)
- ΕΛΛΑΔΑ (39)
- ΕΛΛΗΝΕΣ (18)
- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (30)
- ΕΟΡΤΕΣ (4)
- ΕΠΙΣΤΗΜΗ (7)
- ΕΥΧΕΣ (1)
- ΖΩΔΙΑ (1)
- ΘΕΟΙ ΟΛΥΜΠΟΥ (7)
- ΘΡΗΣΚΕΙΑ (9)
- ΙΑΤΡΙΚΗ (4)
- ΙΛΙΑΔΑ (3)
- ΙΣΤΟΡΙΑ (58)
- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (9)
- ΛΑΤΡΕΙΑ (21)
- ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (2)
- ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (9)
- ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΑ (5)
- ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ (2)
- ΜΟΥΣΕΣ (10)
- ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ (10)
- ΜΟΥΣΙΚΗ (10)
- ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ (83)
- ΜΥΣΤΗΡΙΑ (66)
- ΝΑΟΙ (4)
- ΝΑΥΜΑΧΙΑ (3)
- ΞΥΛΟ (2)
- ΟΜΗΡΟΣ (6)
- ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (7)
- ΠΑΙΔΕΙΑ (3)
- ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ (5)
- ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ (29)
- ΠΛΑΤΩΝΑΣ (15)
- ΠΟΙΗΣΗ (6)
- ΠΡΟΣΕΥΧΗ (4)
- ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ (1)
- ΠΥΛΕΣ (7)
- ΣΗΜΑΙΑ (1)
- ΣΠΑΡΤΗ (2)
- ΣΩΚΡΑΤΗΣ (15)
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ (14)
- ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΚΑΙ Ο ΕΧΕΤΛΑΙΟΣ (1)
- ΥΜΝΟΙ (8)
- ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ (30)
- ΦΡΑΣΕΙΣ ΣΟΦΙΑΣ -- ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (16)
- ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ (9)
- ΧΡΙΣΤΟΣ (3)