https://www.facebook.com/artemissky.blogspot?ref_type=bookmark

ΑΡΤΕΜΙΣ

ΑΡΤΕΜΙΣ
Ήταν θεά του κυνηγιού,”πότνια θηρών” κατά τον Όμηρο,θεά των αγριμιών και της Σελήνης.

ΕΛΛΑΣ - HELLAS

'' Επιόντος άρα θανάτου επί τον άνθρωπον, το μεν θνητόν, ως έοικεν, αυτού αποθνήσκει, το δ' αθάνατον, σώον και αδιάφθορον, οίχεται απιόν. `Οταν επέρχεται ο θάνατος στον άνθρωπο, το μεν θνητό μέρος αυτού, καθώς φαίνεται, πεθαίνει, το δε αθάνατο, η ψυχή, σηκώνεται και φεύγει σώο και άφθαρτο '' ΠΛΑΤΩΝΑ

ΕΛΛΑΣ - HELLAS .

ΕΛΛΑΣ - HELLAS .
ΑΝΟΙΚΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

DNA ΕΛΛΗΝΩΝ ΒΙΝΤΕΟ

http://youtu.be/EiNH-lwDgCU

ΙΧΩΡ - Αποκωδικοποίηση του κώδικα Β΄Μέρος


Αποκωδικοποίηση του κώδικα ''ΙΧΩΡ'' από τον Δημήτριο Μαντέ.

Αν και η λέξη απαντάται συχνά από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας ο ορισμός του «ιχώρ»,οι ιδιότητές του και η ετυμολογία της λέξης μας διαφεύγουν. Το ιχώρ ή ιχώρος ή ιγώρ αναφέρεται από τον Όμηρο, τον Πλάτωνα, τον Απολλώνιο τον Ρόδιο, τον Ιουλιανό,τον Αριστοτέλη κ.α.
Πρόκειται για μία ζωογόνο (όχι ζωοποιό) ουσία που παραμένει αναλλοίωτη στο χρόνο και λέγεται πως δύναται να κληροδοτηθεί από τον πατέρα. Βασισμένοι στη μυθολογία, τα ομηρικά έπη, ιστορικά και φιλοσοφικά κείμενα έχουμε καταλήξει σε κάποιες θεωρίες. Ανά τους αιώνες στη λέξη έχουν αποδοθεί αρκετές έννοιες. Εδώ θα προσεγγίσουμε τη λέξη ΙΧΩΡ επιχειρώντας μία αποκωδικοποίηση του ΤΕΤΡΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (όπως και στη λέξη ΥΔΩΡ).
Ας αφήσουμε τα γράμματα Κώδικες να μας ομιλήσουν για το τι είναι ο ΚΩΔΙΚΑΣ "ΙΧΩΡ".

Δημήτριος Μαντές.
Λέγεται ότι είναι η ουσία που έρρεε στο αίμα των αθάνατων εών και ξεχώριζαν από τους κοινούς θνητούς

Ι = Η αρχική Ισχύς , η ισχύς της μονάδας , ο ήλιος ο πατήρ των πάντων. Αρχίκή λοιπόν ισχύ με παραπομπή στο θείον.
Χ = διασταυρούμενη ισχύς με άλλη ισχύ συννένωση και δημιουργία τρίτης δύναμης..
Ω = ανοικτό Ομικρον δηλώνει το αόρατο το άοσμο
Ρ = πηγή ρέοντος , Ροή
Αρα αν ο κώδικας ιχώρ υπάρχει στον έλληνα τοτε αυτος δεν είναι ούτε θεός αλλα ούτε και ανθρωπος..

ΠΗΓΗ: Αφύπνιση Συνείδησης: Αποκωδικοποίηση του κώδικα ''ΙΧΩΡ'' από τον Δημήτριο Μαντέ. http://afipnisoy.blogspot.com/2011/12/blog-post_5070.html#ixzz1mVByatfV


------------------------------------------------------------------------------------------------------
Επίσης θα μπορούσαμε να κάναμε και τον εξής συνειρμό :

Ι = το αρσενικό ( Ι σχήμα φαλλού )
Χ = η διαστάυρωσις  ( Χ το σχήμα της ένωσης )
Ω = το θηλυκό ( Ω το σχήμα της μήτρας )
Ρ = η ροή , το μέσον , ο τρόπος ( Ρ το σχήμα του σπερματοζωάριου )
Αρα έχουμε και τον τρόπο μετάδωσης του ΙΧΩΡ!!!  Διαστάυρωσις θηλυκού και αρσενικού μέσω των ανδρικών σπερματοζωαρίων..
 ---------------------------------------------------------------------------------
ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ  ΓΙΑΥΤΟ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΕΛΝΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΓΙΟΥΣ.
 ΦΥΛΑΓΑΝ ΤΟΝ ΓΟΝΟ ΩΣ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΘΕΙ Ο ΓΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ.  




ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ 300 ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΟΙ ΕΠΙΛΕΧΘΕΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΣΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΟΥΣ

---------------------------------------------------------------------------------------

To DNA (γενετική σύσταση) των Ελλήνων καταδεικνύει πως σε ποσοστό 99,5% πρόκειται για καθαρά καυκάσια φυλή! (λευκή φυλή). Γεγονός που σημαίνει πως η συνεισφορά στη γενετική σύσταση των Ελλή­νων, άλλων πληθυσμιακών ομά­δων, εκτός της λευκής, απο­τελεί ελάχιστο ποσοστό, μικρό­τερο του 0,5%!

To DNA των Ελλήνων, όπως έδει­ξε πρόσφατη διε­θνής πανεπιστημια­κή έρευνα, δεν έχει επηρεασθεί από τους Σλάβους, -όπως ισχυ­ρίζονται ορισμένοι- ούτε από τους Τούρκους παρά τα 400 χρόνια σκλαβιάς! 



Τι είναι λοιπόν αυτό που διατηρεί την καθαρότητα του αίματος μας ανά τους αιώνες ??? 
Αν δεχθούμε πως οι Έλληνες έχουμε κάτι το διαφορετικό στο αίμα μας, σημαίνει αυτόματα πως η οργανική δομή μας είναι διαφορετική από των λοιπών ανθρώπων ? Ποιά η αλήθεια για το χρωμόσωμα «Ε» που πρόσφατα ανακαλύφθηκε στους Έλληνες ?
 https://www.facebook.com/note.php?note_id=276282999099182

ΗΣΙΟΔΟΣ - ΤΑ ΓΕΝΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ Β΄ Μέρος

Ενα ποιητικό παραμύθι αχαλίνωτης πραγματικότητας γραμμένο από τον Ησίοδο το 730 π.Χ. περίπου.

--------------------------------------------


Σύμφωνα μέ τόν Ησίοδο, η ιστορία τής Γής γνώρισε 5 γένη: 

-τό Χρυσούν,
-τό Αργυρούν,
-τό γένος τών Ηρώων,
-τό Χαλκούν και
-τό Σιδηρούν.


Τά Χρυσούν καί Αργυρούν είναι τά γένη τών Θεών καί Δαιμόνων (Ουρανίων καί Χθονίων Θεοτήτων δείτε πόσο γραφικά απεικονίζεται στην ταινία Immortals , η πανομοιότυπη περικεφαλαία δήλωνει την αδερφική τους καταγωγή), τό Χαλκούν, τό γένος τού τέλους τής προϊστορίας καί τό σιδηρούν, τής 1ης χιλιετίας π.Χ., τών ιστορικών χρόνων καί που διαρκεί μέχρι σήμερα. Τό γένος τών Ηρώων τοποθετείται γύρω καί μετά τόν κατακλυσμό τού Δευκαλίωνος.

Το ποίημα τούτο αποτελείται εξ 828 στίχων και είναι ηθικόν και διδακτικόν. . Διηγείται τον μύθον του Προμηθέως και του Επιμηθέως, της Πανδώρας και των πέντε γενών, τα οποία ήσαν:

{1} Το χρυσούν γένος των τελείων και ευτυχών ανθρώπων, οι οποίοι έζων ως Θεοί χωρίς να φροντίζουν περί ουδενός, διότι η γη έδιδεν αφθόνους και πολλούς καρπούς αυτομάτως και μεθίσταντο χωρίς να γηράσκουν εις την άλλην ζωήν.

(109-126) "Χρύσεον μεν πρώτιστα γένος μερόπων ανθρώπων αθάνατοι ποίησαν Ολύμπια δώματα έχοντες. Οι μεν επί Κρόνου ήσαν, ός τ'ουρανώ εβασίλευεν ως τε Θεοί δ'έζωον ακηδέα θυμόν έχοντες νόσφιν άτερ τε πόνων και οϊζύος · ουδέ τι δειλόν γήρας επήν, αιεί δε πόδας και χείρας ομοίοι."


{2} Το αργυρούν, το οποίον υπελείπετο του πρώτου, αλλά μετείχε της μακαριότητος αυτού, διότι, η παιδική του ηλικία διήρκει 100 έτη, κατά τα οποία έκαστος έζη ως νήπιον υπό την επιμέλειαν της μητρός του.

(127-142) "Δεύτερον αύτε γένος πολύ χειρότερον μετόπισθεν αργύρειον ποίησαν Ολύμπια δώματ' έχοντες, χρυσέω ούτε φυήν εναλίγκιον ούτε νόημα · αλλ' εκατόν μεν παίς έτεα παρά μητρί κεδνή στρέφετο ατάλλων, μέγα νήπιος, ω ενί οίκω"

{3} το χαλκούν, το οποίο ήτο άγριον και τραχύ και εχρησιμοποίει όπλα και οικίας εκ χαλκού.

(143-156) "Ζεύς δε πατήρ τρίτον άλλο γένος μερόπων ανθρώπων χάλκειον ποιήσ', ουκ αργυρέω ουδέν ομοίον"

{4} Το των ηρώων ή ημιθέων, το οποίο ήτο πολύ δικαιότερον και καλλίτερον των προηγουμένων και το οποίον κατεστράφη κατά τους πολέμους των Θηβών και της Τροίας.

(157-175) "Αύτις έτ' άλλο τέταρτον επί χθονί πουλυβοτείρη Ζεύς Κρονίδης ποίησε δικαιότερον και άρειον, ανδρών ηρώων θείος γένος, οι καλέονται ημίθεοι, προτέρη γενεή κατ' απείροντα γαίαν. Και τους μεν πόλεμος τε κακός και φύλοπις αινή τους μεν επταπύλω Θήβη, Καδμηίδι γαίη · ώλεσε μαρναμένους μήλων ένεκ' Οιδιπόδοιο τους δε και εν νηέσσιν υπέρ μέγα λαίτμα θαλάσσης ες Τροίην αγαγών Ελένης ένεκ' ηυκόμοιο".

Το τέταρτο γένος είναι αυτό των ηρώων, θείον, ''άρτιον'' γένος.
Ονομάζεται γένος ηρώων καθώς το ήρως--προέρχεται εκ του ΄΄έρωτος γέννεσιν΄΄ ( Πλάτων, Κρατύλος )  ή  θεού - θνητής  ή  θνητού - θεάς .
Υποδηλώνεται η ΄΄δράσις΄΄ της θείας ενέργειας κατά την εξέλιξη της ζωής,
 ( υποδηλώνεται η δράση αστροφυσικών δυνάμεων προκειμένου να επιτευχθούν οι κατάλληλες συνθήκες για την σπορά !!!! Κρατήστε το αυτό !!! Ευθυγράμμιση πλανητών 2012 ??)

Θα μπορούσαν όμως να αποτελούν οι ήρωες αυτοί, το ΓΕΝΟΣ αυτό των ανδρών που ''εσπάρη''  στην γη, καθόσον με την ανάμειξη του θείου στοιχείου, μορφών ενέργειας, οδηγήθηκε σε ένα συγκεκριμένο είδος εξέλιξης, ΄΄μετάλλαξης΄, προκειμένου να επιτευχθούν ''κάποιοι'' στόχοι . 

Ο Ηρακλής έφτασε στον Καναδά  


Το γένος αυτό εσπάρη στην γη, στην συνέχεια όμως ταξίδεψε ''κατ’ απείρονα γαίαν'' . Οι αποστολές στην εφτάπυλη Θήβα και στην Τροία, οι οποίες κατά ''ένα επίπεδο γνώσεως'' δεν θα πρέπει να συνδεθούν με τα γήινα ιστορικά φαινόμενα—γεγονότα.  Παρά ίσως με διαστημικές αποστολές ενεργοποιημένων ανδρών προκειμένου να επιτευχθεί  ''δια-συμπαντική''  τάξη ..
Οι ΗΡΩΕΣ αυτοί αποτελούν ταξιδιώτες του σύμπαντος, ''πολεμιστές''  του διαστήματος, ποντοπόρους στον ''κόσμο'' των διαστάσεων, αλλά και άλλων συμπάντων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΣΤΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΠΤΑΠΥΛΗΣ ΘΗΒΑΣ Η ΑΡΙΘΜΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ EIXE ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΛΕΞΑΡΙΘΜΙΚΕΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ

θΗΒΑ ΠΥΛΗ=ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΝ ΠΕΔΙΟΝ= ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ= θΕΙΑ ΟΡΑΜΑΤΑ=ΚΑθΟΔΗΓΗΣΕΙΣ=538
 Η ΑΡΧΑΙΑ θΗΒΑ=ΕΛΕΥθΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ= ΚΑΥΣΙΜΟ=741
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ θΗΒΑΣ=Η ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΙΣ ΤΩΝ ΕΡΠΕΤΩΝ=ΟΠΛΙΚΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΩΝ=3101
Η ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ θΗΒΑΣ=ΤΙΤΑΝΑΣ ΚΡΟΝΟΣ=1372
ΟΙ ΕΠΤΑ ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ θΗΒΩΝ=3200=Η ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΧΩΡ ΕΣΤΙΝ=Η θΕΙΑ ΕΠΙΚΛΗΣΙΣ ΤΟΥ ΠΥθΑΓΟΡΕΙΟΥ ΟΜΑΚΟΕΙΟΥ=Η ΑΡΙθΜΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ=ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ =Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΙΧΩΡ ΕΣΤΙΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Τόπος κατοικία τους ---΄΄Οι Μάκαρες νήσοι΄΄
 Φανταστικά νησιά κάπου στον Ωκεανό, όπου κατά τις δοξασίες των αρχαίων, ζούσαν οι ψυχές των ηρώων και των ενάρετων ανθρώπων, οι ευτυχισμένοι (οι μάκαρες), σε κατάσταση μακαριότητας, χωρίς θλίψεις και έγνοιες, σε περιβάλλον παραδεισένιας ομορφιάς.  http://www.truthison.com/topic-t709.html

Εδώ κάνει μία σχετική περιγραφή ο Πλάτων στον Φαίδωνα, όπου κάνει λόγο για τον χρυσό Ήλιο και τον Λευκό, εκεί όπου βρίσκονται ΄΄αι νήσοι των μακάρων΄΄ , εκεί όπου κατοικούν ΄΄ψυχές΄΄, όντα , άνθρωποι…..; και ΄΄τρέφονται΄΄ με αέρα και αιθέρα…….Μήπως φοιτούν και ΄΄έπ’ αίαν΄΄

και {5} Το σιδηρούν γένος, ήτοι των συγχρόνων ανθρώπων, οι οποίοι φθείρονται νυχθημερόν καταπονούμενοι, διότι οι Θεοί έδωκαν εις αυτούς σκληράς φροντίδας.

(176-180) "Νυν γαρ δη γένος εστί σιδήρεον · ουδέ ποτ' ήμαρ παύσονται καμάτου και οϊζύος, ουδέ τι νύκτωρ φθειρόμενοι · χαλεπάς δε Θεοί δώσουσι μερίμνας."

''Και αυτό το γένος, πού έχει μαύρη και σκληρή καρδιά, όπως μαύρος και σκληρός είναι ό σίδηρος, το κύριο συστατικό του, θα το καταστρέψει ο Ζευς, λέει με πόνο. Πότε; Τότε, όταν αρχίσουν να γέννιουνται τα παιδιά με λευκούς κροτάφους, γερασμένα από την γέννα τους, χωρίς κανένα κίνητρο και όρεξη για ζωή. Όταν δεν θα έχουν την ίδια γνώμη και τις ίδιες σκέψεις με τον πατέρα τους και δενθα συμφωνούν σε τίποτα. Όταν ή φιλοξενία, ή φιλία και οι δεσμοίαίματος δεν θα έχουν πια καμιά αξία. Όταν οι γεροί γονείς θα αφήνονται, ανήμποροι, στην τύχη τους. Όταν ή δικαιοσύνη θα βρίσκεται στα χέρια των ισχυρών και θα την επιβάλλουν χειροδικώντας. Όταν ο όρκος δεν θα υπολογίζεται πια και θα τιμωρούνται οι υβριστές, οι επίορκοι και οι κακοποιοί.Τότε είναι πού ή Αιδώς και ή Νέμεσις, με πρόσωπο καλυμμένο άπ' την ντροπή, και για να μην βλέπουν τα όσα συμβαίνουν, θα εγκαταλείψουν τους ανθρώπους τού γένους αυτού καιθα ανέβουν για πάντα, άπ' την πλατιά Γη ψηλά στον Όλυμπο, στα ανώτατα και καθαρότατα αιθερικά στρώματα, εκεί όπου το κακό δεν υπάρχει, σμίγοντας με τούς άλλους αθανάτους θεούς.''


Αυτή είναι ή «προφητεία» τού Ησιόδου ή οποία, θα λέγαμε, ταιριάζει απόλυτα με την εποχή πού ζούμε. Διότι όλα όσα λέει ότι θα γίνουν τα βλέπουμε καθημερινά να συμβαίνουν γύρω μας.

Το γένος το σιδερένιο είμαστε εμείς; Πότε θα μας ξολοθρέψει ο μεγάλος Δίας , εμας το γένος το λιγόζωο , το τιποτένιο , το χωρίς αιδό και δικαιοσύνη ... (;)
Και πιο γένος θα ακολουθήσει ;
--------------------------------------------------------
Απο την έρευνα και από τις πλήροφορίες  που πήραμε σας δίνουμε τα εξής:

Η περίφημη αυτή γένια των ημίθεων ονομάζονταν Ηρακλειδείς ή  .....  και εμφανίστηκαν το 14000 πχ μεχρι το 1400πχ όπου και σταμάτησε μάλλον η ενεργοποίηση του.. ( μήπως τότε είχαμε την λεγόμενη αποχώρηση των ολύμπιων θεών ??)
Ενα άλλο ίσως παράδειγμα ενεργοποιησης ιχώρ ενδιάμεσα να είναι κατα κάποιους ο Ιησούς Χριστός
https://www.facebook.com/note.php?note_id=276282999099182

ΗΣΙΟΔΟΣ - ΤΑ ΓΕΝΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ Α΄Μέρος

 ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ ΗΣΙΟΔΟ ΝΑ ΨΑΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ''ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΛΕΨΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ'' ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΑΥΤΟΣ ''ΚΑΤΙ'' ΕΛΕΙΠΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΗΤΑΝ ''ΕΛΑΤΩΜΜΑΤΙΚΟΙ'' ΕΝΩ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ''ΘΕΟΙ''ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟΙ..

Προμηθέας και Άνθρωπος
Κατά τη διάρκεια της Τιτανομαχίας ο Προμηθέας τάχθηκε υπέρ του Δία και γι' αυτό δεν τιμωρήθηκε όπως οι άλλοι Τιτάνες. Η συμβολή του στην ανάπτυξη του ανθρώπινου γένους ήταν πολύ σημαντική. Κατά τον Λουκιανό, ο Προμηθέας, με την αρωγή της θεάς Αθηνάς, δημιουργεί τον πρώτο άνθρωπο (Χρυσό Γένος) από πηλό και φωτιά (κατά άλλους με το νερό του ήρωα Πανοπέα της Φωκίδας) και με μορφή όμοια με αυτή των θεών. Αυτό έλαβε χώρα μετά την Τιτανομαχία. Κατά τους Ορφικούς αυτός ο πηλός ήταν το χώμα που ποτίστηκε από το αίμα των Τιτάνων. Αναφερόμενος στην δημιουργία του ανθρώπου, ο Πλάτωνας μας μεταφέρει την εικόνα ενός όντος σφαιρικού, που διακρίνοταν σε τρία γένη (αρσενικό, θηλυκό και μεικτό) και είχε διπλή σειρά από μέλη και όργανα. Αργότερα ο Δίας, επειδή εξοργίστηκε από την αλαζονεία τους και φοβήθηκε τη δύναμή τους, τα χώρισε στα δύο. Τα ζώα δημιουργήθηκαν την ίδια περίοδο (μετά την Τιτανομαχία), αλλά από μίξη υλικών της Γης και της φωτιάς. Η δημιουργία των όντων και του ανθρώπου έγινε μέσα στη γη. Όταν κλήθηκαν όλα τα όντα της Γης να βγουν στο φως, ανατέθηκε στον Προμηθέα και στον Επιμηθέα να δώσουν στο κάθε ον τα χαρακτηριστικά που έπρεπε να έχει. Ο Επιμηθέας έπεισε τον αδελφό του να του επιτρέψει να αναλάβει μόνος αυτή τη δουλειά. Έτσι ο Επιμηθέας ονομάτισε και απέδωσε στο κάθε ον τα χαρακτηριστικά που ήθελε ο ίδιος, με τρόπο ώστε να μην μπορούν να αλληλοκαταστραφούν (αὐτοῖς ἀλληλοφθοριῶν διαφυγὰς ἐπήρκεσε, Πλάτων, Πρωταγόρας 321α). Όταν έφτασε στο τέλος η ώρα του Ανθρώπου, δεν είχε να του δώσει παρά λίγες τρίχες και νύχια ευπαθή και ανίσχυρα. Από αυτό το λάθος ο Προμηθέας ανέλαβε την προστασία του Ανθρώπου.

Η Φωτιά, οι Επιστήμες και τα Γράμματα

Ο Προμηθέας.
Βλέποντας την κατάντια του ανθρώπινου γένους και την αδυναμία του απέναντι στη φύση, ο Προμηθέας αποφασίζει να του χαρίσει τη φωτιά. Έτσι, επισκεπτόμενος το εργαστήρι του Ήφαιστου, τοποθετεί τη φωτιά σε ένα κούφιο καλάμι και τη δίνει κρυφά στους ανθρώπους. Ως τόπος παράδοσης της φωτιάς αναφέρεται η πόλη Σικυώνα της Πελοποννήσου.
Ο Προμηθέας έμαθε τους ανθρώπους να χειρίζονται τη φωτιά, να δημιουργούν εργαλεία και τους έμαθε τις Επιστήμες (που έκλεψε από την Αθηνά) και τα Γράμματα. Για να γλυτώσει την ανθρωπότητα από το μένος των θεών, την έμαθε να τους λατρεύει και να τους κάνει θυσια.

Ο Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα 

Ο Δίας θέλοντας να τιμωρήσει τους ανθρώπους, που έγιναν κακοί και άδικοι, και τον Προμηθέα, βρίσκει ευκαιρία να προκαλέσει κατακλυσμό.
Αποφασίζει να εξαφανίσει την ανθρωπότητα (Χάλκινο Γένος). Ο Προμηθέας ενημερώνει τον γιο τουΔευκαλίωνα, βασιλιά της Φθίας, για τις βουλές του Δία και τον προτρέπει να φτιάξει μια κιβωτό (λάρνακα), να την γεμίσει με εφόδια και ζώα και να μείνει μέσα μαζί με την γυναίκα τουΠύρρα, κόρη του Επιμηθέα.
Πράγματι όταν έγινε ο Κατακλυσμός, σώθηκε ο Δευκαλίωνας με την Πύρρα που δημιούργησαν το Γένος των Ηρώων (Τέταρτο Γένος) και την ανθρωπότητα.
https://www.facebook.com/note.php?note_id=276282999099182

ΙΧΩΡ - ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ Α΄μέρος

''ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΙΜΑ ΗΡΩΩΝ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ''




ΙΧΩΡ

Η ουσία ΙΧΩΡ λέγεται ότι είναι η ουσία που κυκλοφορούσε στο αίμα των Ελλήνων θεών και ξεχώριζαν από τους κοινούς θνητούς. 

Γράφει ο Όμηρος : 
«ρέε δ’ άμβροτον αίμα θείο, ιχώρ, οις περ τε ρέει μαχάρεσση θεοίσιν». 
(ιλιάς Ε 340 και Οδύσσεια 405). 

Κατά τον Πλάτωνα :

«ο ιχώρ, το υγρόν, ο ορός του αίματος είναι απαλός της μαύρης και της οξείας χολής είναι δριμύς, όταν αναμειγνύεται ένεκα θερμότητας με αλμυρά συστατικά, τότε το ονομάζουμε οξύ φλέγμα». 
(Πλάτων, Τίμαιος, 39, 3). 

Κατά την άποψη των φιλοσόφων και αρκετών Ελλήνων σοφών και ανθρώπων του πνεύματος, πιστεύεται ότι ο ΙΧΩΡ είναι αθάνατη, άφθαρτη ουσία και δεν υπόκειται στούς νόμους σύνθεσης και αποσύνθεσης. Είναι η ουσία που έρεε στο αίμα των Ολύμπιων θεών και ρέει στο αίμα των πυροφόρων Ελλήνων. Είναι η ουσία που ενεργοποιείται από την ακτινοβολία του Σείριου και αφυπνίζει όσους έχουν Ελληνικά γονίδια. 
Η Ελληνική Μυθολογία με αναφορά της στον γίγαντα Τάλω (για άλλους γιγαντιαίο ρομπότ, κατασκευή του Ηφαίστου για την φύλαξη της Μινωικής Κρήτης) γράφει οτι στο αίμα του κυκλοφορούσε ο ΙΧΩΡ. Ο θείος ΙΧΩΡ του παρείχε την ιδιότητα να πυρακτώνεται και να έχει τεράστιες δυνάμεις. 

Ιχώρ λοιπόν υποτίθεται πως έρρεε στις φλέβες των Θεών και ήταν γαλαζόχρωμο. Το ενεργοποιημένο ιχώρ τρέπει το αίμα από κόκκινο σε γαλάζιο. Τα τέκνα που προέκυπταν από την ένωση Θεού και θνητού  θα είχαν είτε γαλάζιο αίμα είτε κόκκινο. Όσα είχαν κόκκινο διέθεταν ανενεργό ιχώρ όπως εξακολουθούν να διαθέτουν και σήμερα οι απόγονοι των ΕΛ. Η ουσία αυτή θα ενεργοποιηθεί μόλις το μητρικό άστρο (Σείριος)  επανέλθει σε απόσταση «βολής».Τότε η ακτινοβολία του ή το μαγνητικό του πεδίο (όπως θέλετε το ονομάζετε) θα ενεργοποιήσει το ιχώρ. Η άποψη αυτή προϋποθέτει πως οι ΕΛ είναι υπαρκτοί, με κάποιον τρόπο μετέβησαν από τον πλανήτη τους στη Γη, εγκαταστάθηκαν στην Ελλάδα και τεκνοποίησαν ενώνοντας τα γονίδιά τους με των ιθαγενών.Έστω πως αληθεύει, αν η μίξη πραγματοποιείται επιτυχώς μόνον όταν ο πατήρ είναι Θεός (αφού το ιχώρ μεταδίδεται μόνον από τον πατέρα) τότε ποία η έννοια των θηλυκών  Θεοτήτων ? Γιατί οι Θεές τεκνοποίησαν με θνητούς ?

Η απάντηση μας σ αυτό το ερώτημα είναι η εξής: Και οι γυναίκες διαθέτουν ΙΧΩΡ μόνο όμως οι άντρες μπορούν να το μεταδόσουν..

http://www.youtube.com/watch?v=FH_7_J22JQ8&feature=player_embedded#!


--- Οι κάτοχοι της εγκυκλοπαίδειας «Ηλίου» θα βρουν στη λέξη «ιχώρ» την εξήγηση :   Υγρά πυώδης ύλη, δύσοσμος και υποπρασίνη την χροιάν, παραγομένη εκ των επί της επιφανείας του δέρματος παρημελημένων τραυμάτων και ελκών, τη επενεργεία σηψιγόνων βακτηριδίων, την εμφάνισιν της οποίας όμως αι σύγχρονοι αντισηπτικαί μέθοδοι κατέστησαν σπανιωτάτην. Αυτή είναι η πρώτη αναφορά σε ελληνικό σύγγραμμα ευρείας κυκλοφορίας σε πράσινο αίμα, έστω και αν μιλά για προ-σηψαιμικό στάδιο. Αυτός είναι ο μόνος λόγος που καθιστά ενδιαφέρουσα τούτη την ανάλυση μιάς και αυτή η εξήγηση στερείται πηγών και βάσεων.

ΠΗΓΗ: http://www.ellanios.com/index.php/truth-and-lies/ixor.html

Πώς νανούριζαν οι μητέρες τα μωρά τους στην Αρχαία Ελλάδα και στο Βυζάντιο;


Αρχαία και βυζαντινά ναναρίσματα και ταχταρίσματα
(ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο για τα νανουρίσματα και τον τρόπο με τον οποίο κοίμιζαν οι μητέρες και οι τροφοί τα μωρά στην αρχαία Ελλάδα και στο Βυζάντιο.Γιατί πάντα η μητρότητα εμπνέει…)
Τα λαϊκά ναναρίσματα και ταχταρίσματα είναι είδος ποιητικού Λόγου με παγκοσμιότητα και ρίζες βαθιές που φθάνουν ως τους αρχαίους λαούς. Και είναι αυτό φυσικό αφού η πηγή τους είναι ημητρότητα, η ακατάλυτη αυτή σχέση που εμπνέει και μεγαλουργεί.
Στην Ελληνική αρχαιότητα πριν από τον Πλάτωνα δεν έχουν διασωθεί κείμενα που να μας διαφωτίζουν σχετικά. Βρίσκουμε όμως στοιχεία που δηλώνουν ότι οι Αρχαίοι επικαλούνταν τονΎπνο για να απαλύνει με την παρουσία του τις δυσκολίες και τα βάσανα θεών και ανθρώπων.[...]
κουροτρόφος 4800-4500 πΧΟ Πλάτων, στους «Νόμους», μας δίνει την πρώτη πληροφορία για τη χρησιμότητα του λικνίσματος των μικρών παιδιών καθώς και για τον τρόπο που τα αποκοίμιζαν.
«…σώματός τε καί ψυχής των πάνυ νέων την τιθήνησιν καί κίνησιν γιγνομένην ότι μάλιστα διά πάσης νυκτός τε καί ημέρας, ώς έστι σύμφορος άπασι μεν, ούχ ήκιστα δε τοίς ότι νεωτάτοισι, καί οικείν, εί δυνατόν ήν, οίον αεί πλέονταςֹ νύν δ’ ώς εγγύτατα τούτου ποιείν δει περί τα νεογενή παίδων θρέμματα. Τεκμαίρεσθαι δέ χρή καί από τώνδε, ώς έξ εμπειρίας αυτό ειλήφασι καί εγνώκασιν όν χρήσιμον αί τε τροφοί των σμικρών καί αί περί τά των Κορυβάντων ιάματα τελούσαιֹ ήνικα γάρ άν που βουληθώσιν κατακοιμίζειν τά δυσυπνούντα των παιδίων αί μητέρες, ούχ ησυχίαν αυτοίς προσφέρουσιν αλλά τουναντίον κίνησιν, εν ταίς αγκάλαις αεί σείουσαι, καί ου σιγήν αλλά τινα μελωδίαν καί ατεχνώς οίον καταυλούσι των παιδίων, καθαπερεί των εκφρόνων, βακχειών, ιάσει ταύτη τή τής κινήσεως άμα χορεία και μούση χρώμεναι».
στα νέα ελληνικά:
«… η τροφή και η κίνησις του σώματος και της ψυχής των πάρα πολύ νέων, που γίνεται συνεχώς κατά το δυνατόν, μέρα και νύχτα, είναι ωφέλιμη για όλους μεν ανεξαιρέτως, κυριώτατα δε για τους πάρα πολύ μικρούς, οι οποίοι αν ήταν δυνατόν, θα έπρεπε να ζουν λικνιζόμενοι σαν να έπλεαν συνεχώς. Να, λοιπόν, τώρα που αυτό, ως ελάχιστα, πρέπει να κάνει κανείς με τα νεογέννητα παιδιά. Αυτό πια μπορεί να το διαπιστώσει κανείς και από το εξής: ότι αι τροφοί των μικρών παιδιών και εκείνες που εκτελούν τα ιάματα των Κορυβάντων έχουν διδαχθεί εκ πείρας και έχουν μάθει ότι είναι χρήσιμο πράγματι, οσάκις οι μητέρες θέλουν να κοιμίσουν τα παιδιά τους, που δύσκολα τα παίρνει ο ύπνος, δεν τους προσφέρουν ησυχίαν αλλ’ αντιθέτως κίνησιν κουνώντας τα στην αγκαλιά τους συνεχώς και όχι σιωπήν, αλλά κάποιο νανούρισμα και κατ’ αυτόν τον τρόπο μαγεύουν τα παιδιά σαν να παίζουν τον αυλό, όπως ακριβώς κάνουν οι ξεφρενιασμένες βακχείες χρησιμοποιώντας τη συνδυασμένη αυτή κίνηση του χορού και της μουσικής σαν γιατροσόφι».
http://www.sakketosaggelos.gr/Images/Uploaded/image002(1153).jpg
Αργότερα ο Θεόκριτος διασώζει, στα «Ειδύλλια» το νανάρισμα της Αλκμήνης και αναφέρει ότι αφού έλουσε κι εχόρτασε γάλα τα παιδιά της, το δεκάμηνο Ηρακλή και τον Ιφικλή που ήταν μια νύχτα μόνο μικρότερος του αδελφού του, τους έβαλε σιγά-σιγά να πλαγιάσουν σε χάλκινη ασπίδα, λάφυρο του Αμφιτρύωνα από τον σκοτωμένο Πτερέλαο. Και είπε τα κεφαλάκια τους χαϊδεύοντας η Αλκμήνη:
«Εύδετ ’ εμά βρέφεα γλυκερόν κει εγέρσιμον
ύπνονֹ εύδετ’ εμά ψυχά, δυ αδελφεώ,
εύσοα τέκνα. Όλβιοι ευνάζοισθε και
όλβιοι αώ ίκισθε.
Ώς φαμένα δίνασε σάκος μέγαֹ τούς δ ’ έλαβε ύπνος».
Σε μετάφραση Ιωάννου Πολέμη:
«Ύπνο γλυκό κι ύπνο αλαφρό παιδιά μου κοιμηθείτε.
Κλείσετε τα ματάκια σας ευτυχισμένα αδέρφια.
Καλότυχο το πλάγιασμα και το ξημέρωμά σας,
Και λέγοντας τα λόγια αυτά, κουνούσε την ασπίδα
και τα παιδιά κοιμήθηκαν κι ύπνος γλυκός τα πήρε».
********************************
Βυζαντινοί χρόνοι
Ναναρίσματα των Βυζαντινών χρόνων, κατά τις πηγές, δεν διασώθηκαν. Σύμφωνα με τον Φαίδωνα Κουκουλέ οι στίχοι που απηχούν Βυζαντινό νανάρισμα είναι αυτοί που αναφέρει ο Πόπλιος Παπίνιος Στάτιος στην «Αχηλληίδα»: «Κοιμήσου τέκνον μου καλό, ψυχής παρηγορία ανάπαυσις του γήρους μου, ψυχή μου και πνοή μου».
Το γεγονός όμως ότι και οι Βυζαντινές μητέρες νανάριζαν τα παιδιά τουςεπιβεβαιώνεται και από τις παρακάτω μαρτυρίες:
Ο Σέξτος ο Εμπερικός αναφέρει: «Νήπια γούν ευμελώς μινυρίσματος κατακούοντα κοιμίζεται».
Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος στην «Partologia Graeca» το πιστοποιεί γράφοντας:
«Ούτως η φύσις πρός τά άσματα καί τά μέλη ηδέως έχει καί οικείως ώς καί τά υπομάζια παιδία κλαυθμηριζόμενα καί δυσχεραίνοντα ούτω κατακοιμίζεσθαιֹ αί γούν τίτθαι έν ταίς αγκάλαις αυτά βαστάζουσαι πολλάκις απιούσαι τε καί επανιούσαι καί τινα αυτοίς κατεπάδουσαι άσματα παιδικά ούτως αυτών τά βλέφαρα κατακοιμίζουσι».
Σε μετάφραση Ιφιγένειας Χατζηγεωργίου:
 «Έτσι η φύση διάκειται ευνοϊκά και φέρεται φιλικά προς τα τραγούδια και τις μελωδίες όπως και τα παιδιά που κλαίνε και δυσκολεύονται έτσι να κοιμηθούν, οι παραμάνες τους λοιπόν κρατώντας τα στην αγκαλιά τους, πάνε κι έρχονται πολλές φορές και μαγεύοντάς τα με μερικά παιδικά τραγούδια (νανουρίσματα) τα κοιμίζουν».
Ο Γεώργιος Παχυμέρης στο έργο του «Μιχαήλ Παλαιολόγος» μιλά για μία τροφό η οποία για να αποκοιμίσει το μωρό που έκλαιγε στην κούνια του «μέλλει τινί πολλά έκ μελέτης συνείρε καί εμελώδει».
Ο Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος μαρτυρεί ότι η Ευλογία, η μεγαλύτερη αδελφή του Μιχαήλ Παλαιολόγου και κόρη του Ανδρόνικου Παλαιολόγου, η οποία είχε τη φροντίδα του αδελφού της στην πρώτη του παιδική ηλικία συνήθιζε «να κατευνάζει τας παιδικάς αυτού κραυγάς και να αποκοιμίζει αυτόν άδουσα ασμάτιον λέγον ότι θέλει γίνει ποτέ βασιλεύς, ότι θέλει εισέλθει εις Κωνσταντινούπολή (κατείχετο τότε υπό των Φράγκων) δια της χρυσής πύλης και ότι θέλει κατορθώσει μεγάλα πράγματα».
Πηγή: Νεοελληνικά Λαϊκά Ναναρίσματα και Ταχταρίσματα, Γιάννας Β. Σέργη, εκδόσεις Φιλιππότη.
ευχαριστώ πολύ τον διαχειριστή της ιστοσελίδας www.e-istoria.com
για την βοήθειά του στην δημιουργία της ανάρτησης αυτής. Alexia
http://antexoume.wordpress.com/

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

ΚΡΟΝΙΑ ΓΕΝΗ ΡΑΝ ΕΒΡΕ ΡΥΠΑΡΑ ΕΘΝΗ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΒΙΝΤΕΟ

ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΓΕΝΗ ΤΩΝ ΡΑΝ Κ ΤΩΝ ΕΒΡΕ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΑΝ ,ΑΛΛΑ Κ ΕΣΤΕΡΝΙΣΤΗΚΑΝ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΔΛΔ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥς,ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥς,ΤΗς ΖΗΛΙΑς ,ΤΗς ΑΠΑΤΗς ,ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟς ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙ ΠΤΩΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ.ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥς ΗΤΑΝ Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ,ΤΟ ΝΗΣΙ ΗΠΕΙΡΟς ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥ .Ο ΚΡΟΝΟς ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΑ ΙΕΡΑ ΟΠΩς ΚΡΥΦΑ ΒΕΒΑΙΑ ΙΕΡΑ ΕΙΧΑΝ Κ ΟΙ ΝΕΦΕΛΙΜ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΟΠΩς Κ Ο ΚΡΟΝΟς ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ Δ.Δ.ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟς ,ΚΕΦ.19,ΕΛ)-Μηνύμα Ολυμπίων σχετικά με τους αποστάτες:«Όντα υλιστικά που θέλουν να γίνουν αθάνατοι, απαίσιοι και κακοί μέχρι βαρβαρότητας, αδίστακτα καταστροφικοί, απάνθρωποι κτηνώδεις από τη φύση τους, εκδικητικοί, υποκριτές και διεφθαρμένοι, καταστρέφουν τα πάντα προκειμένου να πάρουν ότι τους χρειάζεται, με απώτερο στόχο την κυριαρχία τους στους ανθρώπους που θα τους μεταχειρίζονται σαν ζώα. Έχουν καταστρέψει ολόκληρους πλανήτες και πήραν δούλους τους κατοίκους τους. Σκοπός των αποστατών είναι να καταστρέψουν και πάλι το έργο της δημιουργίας και να εξολοθρεύσουν τους δικούς μας τους Ελλάνιους γόνους. Θέλουν να κυριαρχήσουν στη Γαία για να γίνουν οι νέοι θεοί, με τους ανθρώπους δούλους τους. Θα χρησιμοποιήσουν απατηλά συνθήματα και σατανικές μεθόδους, με τα Κρόνια ιερατεία που έχουν ορίσει στη γη. Σκοπός των Ολύμπιων είναι να σταματήσουν τις επεμβάσεις που γίνονται στο γενετικό κώδικα (DNA) των Ελλάνιων από τους αποστάτες των αστερισμών Όφεως, Ύδρας, «ε» Βοώτη και Ηνίοχου. Να επανασυνδέσουν τον πλανήτη της Γαίας με τη Γαλαξιακή Κοινωνία, που είχε διακοπή πριν 13.000 χρόνια (εποχή αφίξεως Λίλιθ από «ε» Βοώτη) και βρίσκεται συνεχώς στην κυριαρχία των αποστατών. Εξοντώνουν, διαφθείρουν, εκφυλίζουν και γενοκτονούν τους Ελλάνιους γόνους. Οι γήινοι απoστάτες φροντίζουν μόνο για την προσωπική τους Εδέμ στην οποία όλοι οι άνθρωποι της Γαίας πρέπει να είναι υποταγμένοι, άβουλοι και πειθήνιοι σκλάβοι, χωρίς προσωπική ελευθερία και χωρίς δική τους θέληση. Η νοοτροπία τους αυτή καλλιεργείται με τα ιερατεία των Ιουδαιογενών θρησκειών». «Είναι γήινα Βιορομπότ που έχουν κατασκευαστεί πριν από το 1965 στις ΗΠΑ σύμφωνα με τις υποδείξεις των εξωγήινων απoστατών. Τα φυλάσσουν σε υπόγειες στρατιωτικές βάσεις για να τα χρησιμοποιήσουν, όταν θελήσουν να επιβάλουν τη «Νέα Τάξη Πραγμάτων». Θα τα παρουσιάσουν σαν εξωγήινους που κατέλαβαν τη Γη, για να κάμψουν το ηθικό της ανθρωπότητας και να αποκλείσουν κάθε αντίσταση του κόσμου σαν μάταιη. Η συχνή προβολή από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στοχεύει στο να τα γνωρίσει και ο τελευταίος άνθρωπος και να τα δεχθεί χωρίς αντίσταση, σαν αήττητους εξωγήινους.»ANASTASIOS PARAVALOS· 

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Η μυστική ιστορία του Παρθενώνα - ΒΙΝΤΕΟ

Ο Παρθενώνας έχει κρυμμένα ακόμα πολλά μυστικά.Η ζωφόρος του Παρθενώνα απεικονίζει τη θυσία της κόρης του Ερεχθέως και όχι την πομπή των Μεγάλων Παναθηναίων, υποστηρίζει μια νέα έρευνα.
Εδώ και 230 χρόνια, η παράσταση που κοσμεί την 160 μέτρων ζωφόρο του Παρθενώνα, ενός κτίσματος με τη μεγαλύτερη επιρροή στην αρχιτεκτονική του δυτικού κόσμου, φαινόταν αρκετά απλή. Όλοι δέχονταν ότι απεικονίζει την πομπή των Μεγάλων Παναθηναίων που γίνονταν κάθε τέσσερα χρόνια προς τιμήν της θεάς Αθηνάς, στην οποία άλλωστε είναι αφιερωμένος ο Παρθενώνας.
Αλλά μια συγκλονιστική ανακάλυψη, σε συνδυασμό με τις μούμιες της Αιγύπτου, μετά από μελέτες που έγιναν πάνω στη ζωφόρο του Παρθενώνα, θέτει υπό αμφισβήτηση τις ιδέες που είχαμε έως τώρα γι’ αυτό το 2.500 ετών αρχιτεκτονικό αριστούργημα.
Αυτό υποστηρίζει η αρχαιολόγος και καθηγήτρια του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, Τζόαν Κόνελυ στο βιβλίο της The Parthenon Enigma (εκδ. Knopf).
Όπως αναφέρει η Κόνελυ: «Τώρα συνειδητοποιούμε ότι η ζωφόρος αφηγείται μια πολύ πιο τραγική ιστορία».
Η ζωφόρος αφηγείται μια πολύ πιο τραγική ιστορία – τη θυσία της κόρης του Ερεχθέα, προτείνει η καθηγήτρια του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης Τζόαν Κόνελυ.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Στην αρχαία Αίγυπτο, όταν οι φαραώ πέθαιναν ξεκινούσαν το ταξίδι τους στον άλλο κόσμο μέσα σε μια χρυσή σαρκοφάγο. Οι κοινοί θνητοί, πάλι, μουμιοποιούνταν με φθηνότερα υλικά, όπως για παράδειγμα ανακυκλωμένο πάπυρο, στον οποίο προηγουμένως μπορεί να υπήρχαν διάφορα γραπτά, συμπεριλαμβανομένων μεταφρασμένων κειμένων από τα ελληνικά.
Στις αρχές του 20ου αιώνα, ένας Έλληνας μελετητής, εξετάζοντας κομμάτια από πάπυρο σε μια από αυτές τις μούμιες, έκανε μια εκπληκτική ανακάλυψη: 250 σειρές από ένα χαμένο έργο του Ευριπίδη, τον «Ερεχθέα».
«Τελικά οι μούμιες καταλήγουν να είναι η καλύτερη πηγή χαμένων Ελληνικών κειμένων», λέει η Κόνελυ, η οποία σημειώνει ότι η ανακάλυψη της σαρκοφάγου που περιείχε το έργο είχε γίνει το 1901, αλλά η τεχνολογία για να αφαιρεθεί ο  πάπυρος, χωρίς να καταστραφεί η μούμια, δεν υπήρχε μέχρι το 1960.
Το έργο αφηγείται την ιστορία του Ερεχθέα, μυθικού βασιλιά της Αθήνας, ο οποίος «όταν έγινε η πρώτη εισβολή και πολιορκία της πόλης από τους βάρβαρους Θράκες, ζήτησε καθοδήγηση από το μαντείο των Δελφών και πήρε την απάντηση ότι έπρεπε να θυσιάσει τη μικρότερη κόρη του» προκειμένου να κερδίσει τη μάχη.
Η Κόνελυ έμαθε για πρώτη φορά για το έργο αυτό, το οποίο ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να διαβαστεί γιατί ήταν σε αποσπασματικά ελληνικά και «οι λωρίδες από πάπυρο ήταν κομμένες σε σχήμα φτερών γερακιού», στη δεκαετία του 1990. Από τότε και με την πάροδο του χρόνου, είχε μια αποκάλυψη.
«Συνειδητοποίησα ότι ο Ευριπίδης μιλούσε γι’ αυτό που βλέπουμε στο μέσον της ζωφόρου του Παρθενώνα», λέει η Κόνελυ. «Απεικονίζει μια οικογένεια –τη  μητέρα, τον πατέρα και τις τρεις κόρες τους– η οποία ετοιμάζεται να θυσιάσει την μικρότερη κόρη. Απεικονίζει τη θυσία μιας παρθένας».
Να σημειωθεί, τέλος, ότι από το σύνολο της ζωφόρου σήμερα σώζονται 50 μέτρα, τα οποία εκτίθενται στο Μουσείο της Ακρόπολης, 80 μέτρα βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο (Ελγίνεια Μάρμαρα), ένας λίθος στο Μουσείο του Λούβρου και κάποια θραύσματα είναι διασκορπισμένα σε μουσεία στο Παλέρμο, στο Βατικανό, στη Χαϊδελβέργη, στη Βιέννη και στο Μόναχο.
Τα μυστικά του Παρθενώνα - Ντοκιμαντέρ
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Τι είναι η σπείρα;

Η Σπείρα είναι ένα από τα αρχαιότερα σύμβολα και χρησιμοποιείται από την παλαιολιθική εποχή στον Ελλαδικό χώρο. Αυτό το περίπλοκο αλλά Πανίσχυρο σύμβολο το συναντάμε παντού καθώς και σε πάρα πολλούς αρχαίους πολιτισμούς σε όλο τον κόσμο. Ειδικά όμως στη Ελλάδα υπήρξε σήμα και σύμβολο του πανταχού Αρχαίου Ελληνισμού και σύμβολο της Ζωτικής δύναμης. Θα αποτελέσει ένα από τα ισχυρότερα - ιστορικότερα σύμβολα του Ελληνικού Κόσμου και θα δηλώνει την Ελληνική καταγωγή όλων των πραγμάτων που τον φέρουν πάνω τους ειδικά πριν την κλασσική περίοδο του χρυσού αιώνα αλλά και μετά.Το συναντάμε σχεδόν σε όλες τις Ελληνικές κατοικίες και στολίζει αρχιτεκτονικά όλα τα σπουδαία δημόσια και ιδιωτικά κτίρια και μνημεία μας.
Η στροβιλιστική περιέλιξη, η Σπείρα, η δίνη, η υπέρθεση δύο υλικών σωμάτων ή δύο ενεργειακών ρευμάτων, δεν είναι τίποτα άλλο παρά ο τρόπος που δημιουργείται η ζωή, πάνω από όλα είναι σύμβολο της Ζωτικής Δύναμης. Τη Σπειροειδή κίνηση την βλέπουμε παντού στη φύση. Από τα πανάρχαια οστρακόδερμα, έως το σχηματισμό των Γαλαξιών.
Το σχήμα του σπιράλ (spiral) το συναντάμε και στην φύση. Ζούμε σε έναν γαλαξία Σπειροειδή τύπου. Οι ανεμοστρόβιλοι, τα κελύφη μαλακίων, τα δαχτυλικά αποτυπώματα, ακόμα και το μόριο του DNA έχουν την μορφή της Σπείρας .
Αντιπροσωπεύει ποικιλοτρόπως τόσο τις ηλιακές όσο και τις σεληνιακές δυνάμεις, ο αέρας, τα ύδατα, ο κεραυνός και η αστραπή είναι επίσης μια δίνη, η μεγάλη δημιουργική δύναμη, η εκπόρευση.
Επισής διαστέλλεται και συστέλλεται απεικονίζει την αύξηση και τη μείωση του ήλιου ή της σελήνης, τη γέννηση. Συμβολίζει επίσης τη συνέχεια, τον περιστρεφόμενο ουρανό, την πορεία του ήλιου, τις κυκλικές εποχές, την περιφορά της γής.
Οι Σπείρες ή δίνες σχετίζονται με το γνέσιμο και το πλέξιμο του ιστού της ζωής και του πέπλου της Μητέρας Θεάς η οποία ελέγχει το πεπρωμένο και υφαίνει το πέπλο της πλάνης.
Η Σπέιρα επίσης έχει τον ίδιο συμβολισμό με τον Λαβύρινθο και το χορό ή το βάδισμά του.
Στο μεταφυσικό πεδίο συμβολίζει τις περιοχές της ύπαρξης, τους διάφορους τρόπους μιας ύπαρξης, τις περίπλανήσεις μιας ψυχής σε εκδήλωση καθώς και την τελική επιστροφή στο Κέντρο. Η σπείρα συνδέεται επίσης με τον αφαλό σαν κέντρο δύναμης και ζωής.
Ξετυλίγεται μέσα από μύθους, θρησκευτικές δοξασίες και θρύλους. Είναι χαραγμένη στα εδάφη πάνω σε βράχους, αλλά και σε προϊστορικά μεγαλιθικά μνημεία.
Σχηματίζεται με μύριους τρόπους στα έμβια όντα, από τα πανάρχαια όστρακα, στο μαγευτικό μπλε σπιράλ στις αποικίες των μεδουσών, στο σχηματισμό οργάνων ζώων και φυτών, έως το αίμα μας που κινείται, χωρίς να το καταλαβαίνουμε, Σπειροειδώς.
Ζωγραφίζεται σε μικρά ή τεράστια καλλιτεχνήματα στους τοίχους από τη εποχή τής αρχαίας Θήρας, αλλά και σχεδόν σε κάθε αγγείο τής μινωικής εποχής στην Κρήτη και Σαντορίνη.
Αποτυπώνεται στα ιερά των ιερών, τα χρυσά αγγεία των Μυκηναίων, σαν να τονίζει ότι είναι το μοναδικό μήνυμα που πρέπει να υπάρχει πάνω τους, με στόχο την επικοινωνία με τη Δύναμη που το συνδέει και την εκπροσωπεί.
Η Σπείρα είναι το μοναδικό σύμβολο που υπάρχει εντός κι εκτός των ιερών χρυσών αγγείων των Μυκηναίων, μιας μεταβατικής ειρηνικής πατριαρχικής κοινωνίας, στο βασίλειο τού Νέστορα, που ακόμα γνώριζε ότι πρέπει να αποτυπώσει την ισχύ τού Αιθέρα σε ό,τι πιο ιερό διέθετε για να μπορεί να έχει τη “συμπάθεια” και ίσως ένα μικρό μέρος τής ισχύος του.
Η σπείρα αγγίζει απαλά και προστατεύει όλα τα κεφάλια των αρχαίων κορασίδων με τη δομή τού ιερού κόμπου, αλλά βρίσκεται και σε όλες τις κόμες των πανέμορφων Κούρων.
Τη βλέπουμε σκαλισμένη σε κρυφούς βράχους στο Ιερό των Θεών στη Σαμοθράκη.
Στην ουσία κατακλύζει, σχεδόν αόρατη, κάθε έκφραση της ύλης και της ζωής, από το σπιν του ηλεκτρονίου, έως το στροβιλισμό των γαλαξιών.
Σχηματίζει τους κυκλώνες, τους τυφώνες, τα πανέμορφα βόρεια και νότια σέλαα, και εκφράζεται σχεδόν σε κάθε σχηματισμό στο Σύμπαν. Αν προσέξουμε τη δομή και το εύρος έκφρασης τής Σπείρας, ίσως τη συνδέσουμε με τον Αιθέρα.
Το Θείο έχει την Σπείρα ως κυριότερο εργαλείο σχηματισμού τής πλάσης, τη στροβιλιστική ενέργεα τής οργόνης και την οργή των αρχαίων Θεών προς τον Προμηθέα, ο οποίος τόλμησε να μειώσει την ισχύ τους επειδή έδωσε στους ανθρώπους – όχι τη φωτιά – αυτή μπορούσε να τη δώσει κι ένας καιόμενος κορμός δέντρου από κάποιο κεραυνό, αλλά τη γνώση τής στροβιλιζόμενης και πανταχού παρούσας ενέργειας μέσω της Σπείρας. Τους έδωσε τα μυστικά δημιουργίας και ύπαρξης τού φωταυγούντα αιθέρα. Πρόδωσε το απόλυτο μυστικό τους. Το αιθερικό εργαλείο χτισίματος τής πλάσης. Το αειφόρον φως μέσω της Σπείρας.
Η Σπείρα που συνδυάζει το σχήμα ενός κύκλου και την Δυναμική κίνησή του, συμβολίζει και τον Χρόνο. Ως μέρος της ομαλής ατελείωτης γραμμής συμβολίζει επίσης την ανάπτυξη, την συνέχεια, τον ρυθμό της αναπνοής και της ίδιας της ζωής. Όταν χρησιμοποιείτε ως προσωπικό φυλαχτό η Σπείρα βοηθά την συνείδηση μας να αποδεχθεί τις στροφές, τις αλλαγές και την εξέλιξη της ζωής.
Είναι ευρέως γνωστό ότι ο Προμηθέας έδωσε τη φωτιά στους ανθρώπους και γι' αυτό προκάλεσε την οργή των θεών. Στην πραγματικότητα τους έδωσε τον Αιθέρα. Το εργαλείο που εκφράζεται η Θεία δύναμη. Ο Δημιουργός τής φύσης. Το Υπέρτατο σχέδιο η "Σπείρα".
delfeios.blogspot.gr
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
 

Φράσεις ξένων λογίων για την Ελλάδα

Έχει πολύ ενδιαφέρον να δει κανείς την άποψη της Λόγιας διανόησης των ξένων για τον Ελληνισμό. Τελικά φαίνεται ότι την χειρότερη γνώμη την έχουμε εμείς οι ίδιοι για τους εαυτούς μας.
 
“Deorum lingua est lingua Graecorum”
(Η γλώσσα των θεών είναι η Ελληνική γλώσσα)
 
“Totum Graecorum est”
(Όλα είναι Ελληνικά) *['Ολα προέρχονται από τους Έλληνες]
 
“Nihil Graeciae humanum, nihil sanctum”
(Τίποτα δεν είναι πιο ανθρώπινο, πιο ιερό από την Ελλάδα)
 
Marcus Tullius Cicero (106 b.c. – 43 b.c.) [Λατίνος Κλασικός]
 
“‘Though Greece was conquered, she defeated the conqueror
and imported the arts in the uncivilized Latium””
 
(Παρ’ ότι η Ελλάς κατακτήθηκε, αυτή νίκησε τον κατακτητή
και εισήγαγε τις τέχνες στο απολίτιστο Λάτιο)
 
Quintus Horatius Flaccus (65 b.c. – 8 b.c.) [Ρωμαίος λυρικός ποιητής]
 
“What the mind and the heart is for a human being, Greece is for humanity”
 
(Ότι το μυαλό και η καρδιά είναι για το ανθρώπινο σώμα, είναι η Ελλάς για την ανθρωπότητα)
 
Johann Wolfgang von Goethe (1749-1832) [Γερμανός συγγραφεύς]
 
“Damned Greek, you found everything; philosophy, geometry,
physics, astronomy… you left nothing for us”
 
(Καταραμένε Έλληνα ανακάλυψες τα πάντα, φιλοσοφία, γεωμετρία,
φυσική, αστρονομία… δεν άφησες τίποτα για εμάς)
 
Johann Christoph Friedrich von Schiller (1759-1805)
[Γερμανός ποιητής, φιλόσοφος και Ιστορικός]
 
“Greece was the real cradle of liberty in which the earliest
republics were rocked. We are the pupils of the great men,
in all the principles of science, of morals, and of good government”.
 
(Η Ελλάς υπήρξε το αληθινό λύκνο της ελευθερίας στο οποίο σφυριλατήθηκαν
οι πρώτες πολιτείες. Εμείς είμαστε οι μαθητές [αυτών] των μεγάλων ανδρών,
σε όλες τις αρχές της επιστήμης, της ηθικής και της καλής διακυβέρνησης)
 
William Cullen Bryant (1794-1878) [Αμερικανός ρομαντικός ποιητής]
 
"If in the library of your house you do not have the works of the ancient
Greek writers, then you live in a house with no light”.
 
(Εαν στη βιβλιοθήκη του στπιτιού σου δεν έχεις τα έργα των αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων,
τότε ζεις σε ενα σπίτι χωρίς φως)
 
George Bernard Shaw (1794-1878) [Ιρλανδός θεατρικός συγγραφεύς]
 
“If it is true that the violin is the most perfect of musical instruments,
then Greek is the violin of human thought”
 
(Εαν αληθεύει πως το βιολί είναι το τελειότερο των μουσικών οργάνων,
τότε Ελληνικό είναι το “βιολί” της ανθρώπινης σκέψης)
 
Helen Adams Keller (1880-1968) [Αμερικανίδα συγγραφευς, "ακτιβίστρια" και λέκτωρ]
 
“The only way for us to become great, or even inimitable if possible, is to imitate the Greeks”
 
(Ο μόνος τρόπος για εμάς να γίνουμε σπουδαίοι ή ακόμη και απαράμιλλοι, αν αυτό είναι δυνατό, είναι να μιμηθούμε τους Έλληνες)
 
Johann Joachim Winckelmann (1717-1768) [Γερμανός ιστορικός και αρχαιολόγος]
 
“We have to admit that the whole Islam, except the religion, was Greek.
Betrayal against the Greeks by the Islamic nations, equals betrayal against their own nature”
 
(Πρέπει να παραδεχτούμε πως όλο το Ισλαμ, εκτός της θρησκείας, ήταν Ελληνικό. Προδοσία
ενάντια των Ελλήνων από τα Ισλαμικά έθνη, ισούται με προδοσία ενάντια στην ίδια τους τη φύση)
 
Ibn Khaldun (1332-1406) [Άραβας ιστορικός, λόγιος, θεολόγος και πολιτικός]
 
“Except the blind forces of nature, nothing moves in this world which is not Greek in its origin”
 
(Εκτός των τυφλών δυνάμεων της φύσεως, τίποτα δεν κινείται σε αυτόν τον κόσμο
που να μην είναι Ελληνικό στις καταβολές του)
 
Sir Henry James Sumner Maine (1822-1888) [Συγκριτικός νομολόγος και ιστορικός]
 
“In the Greeks alone we find the idea of that which we would like to be and produce… from the Greeks we take something more than earthly – almost godlike”.
 
(Στους Έλληνες και μόνο βρίσκουμε την ιδέα αυτού που θα θέλαμε να είμαστε και να παράγουμε… από τους Έλληνες παίρνουμε κάτι περισσότερο από γήινο – σχεδόν θεϊκό)
 
Wilhelm Von Humboldt (1767-1835) [Διπλωμάτης, φιλόσοφος και λόγιος]
 
“It is great to descent from Greece, the land that gave the light to the world”
 
(Είναι σπουδαίο να κατάγεσαι από την Ελλάδα, τη χώρα που έδωσε το φως στον κόσμο)
 
Victor Hugo (1802-1855) [Γάλλος ποιητής]
 
“We are children of the Greeks”
 
(Είμαστε παιδιά των Ελλήνων.)
 
Frederich II Βασιλιάς της Πρωσσίας (1712-1786)
(ellinikoarxeio.com)
 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr