https://www.facebook.com/artemissky.blogspot?ref_type=bookmark

ΑΡΤΕΜΙΣ

ΑΡΤΕΜΙΣ
Ήταν θεά του κυνηγιού,”πότνια θηρών” κατά τον Όμηρο,θεά των αγριμιών και της Σελήνης.

ΕΛΛΑΣ - HELLAS

'' Επιόντος άρα θανάτου επί τον άνθρωπον, το μεν θνητόν, ως έοικεν, αυτού αποθνήσκει, το δ' αθάνατον, σώον και αδιάφθορον, οίχεται απιόν. `Οταν επέρχεται ο θάνατος στον άνθρωπο, το μεν θνητό μέρος αυτού, καθώς φαίνεται, πεθαίνει, το δε αθάνατο, η ψυχή, σηκώνεται και φεύγει σώο και άφθαρτο '' ΠΛΑΤΩΝΑ

ΕΛΛΑΣ - HELLAS .

ΕΛΛΑΣ - HELLAS .
ΑΝΟΙΚΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

“Κούφια Γή” - ΚΟΙΛΗ ΓΗ

Δ. Κούγκουλος και “Κούφια Γή”


Αναρτήθηκε από   //  2 Απριλίου 2012  //  μεγάλοι άνθρωποι! αλλά...  //  3 Σχόλια
Το θέμα είναι τεράστιο έχει τους οπαδούς του και τους πολέμιους. Αυτό το άρθρο αποτελεί μια αρχική προσέγγιση στο θέμα. Για εμένα αποτελεί ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ. Μην ξεχνάμε πως η μέση πυκνότητα της γης είναι μικρότερη από τα υλικά που συγκροτούν τον πυρήνα της. Οπότε το συμπέρασμα είναι αυτονόητο. Επίσης να μην μπερδεύουμε την «κούφια γη» με τα 3 βασικά συστήματα υπογείων στοών και τεράστιων σπηλαίων (εσωτερικοί ήπειροι) της “Ασυνέχειας Mohorovičić”
666 ΚΟΙΛΗ ΓΗ , 888 ΚΑΙ ΤΙ ΕΣΤΙ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ, 999 ΚΑΙ ΤΙ ΕΣΤΙ ΨΥΧΗ
“Εις το εσωτερικό της Κούφιας Γης, όπου κατοικείται το 1/4 της εσωτερικής επι
φάνειας, αποτελείται εξ υδάτων, και τα 3/4 εκ γης, στέκουν θεόρατες θαυμαστές πολιτείες μεγάλης ομορφιάς και λειτουργικότητας  Αρχαιοελληνικής αρχιτεκτονικής. Η απόσταση μεταξύ των 2 εσωτερικόν επιφανειών είναι 616 μίλια λιγότερη από την αναγνωρισμένη διάμετρο της Γης. Εις το κέντρο ευρίσκεται ο θρόνος της ΠΕΤΡΑΣ του Ηλεκτρικού θεού, μια κυκλική σφαίρα θερμής ροζ φλόγας που φωτίζει θαμπά, όχι λαμπερή άλλα περιβάλλεται από μια Μηδέν Άργη, απαλή ομφή που εκβάλει αναθυμιάσεις, εγκυμονούσες εις το εσωτερικό της, εκπέμπουσες ευχάριστη ψυχική θέρμη.
Αν η Γη ήταν συμπαγής μάζα και όχι Κούφια, η ταχύτητα της περιστροφής της γύρω από τον άξονα της θα την έσπαγε σε χιλιάδες κομμάτια. Αι είσοδοι εις τα Άδυτα ιερά, συμπεριλαμβανόμενων του Βορείου και Νοτίου πόλου, ευρίσκονται εις τους λεγόμενους ιερούς χώρους της επιφάνειας, εις τα ενδιαιτήματα και Ναούς των θρησκευτικών θεοτήτων. Ο πλανήτης της Γης είναι Κούφιος και κατοικείται εις το εσωτερικόν του. Αυτό είναι το ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ.”
Οι τίτλοι 666,888 και 999 είναι βιβλία του Δημ. Κούγκουλου και η περιγραφή που παρατέθηκε δική του.
«Παίρνεις την Κατηφοριά και Βγαίνεις στους Βρίληδες», στο κεφάλαιο «Vril!», του Παντελή Γιαννουλάκη στο βιβλίο του «Είσοδος στην Κούφια Γη», σελ. 216 διαβάζουμε:
Ένας από τους πολλούς σταθμούς της εξερεύνησης μας ήταν το χωριό Βραχάς, ψηλά στο Βελούχι της Ευρυτανίας. Έξω από το χωριό υπάρχει ένας εγκαταλελειμμένος ναός της Μεταμόρφωσης του Σωτήρα, που χρονολογείται από το 1700, αν και έχει κτιστεί πάνω από αρχαιότερο χριστιανικό ναό, και εκείνος με τη σειρά του πάνω από αρχαίο ναό του θεού Διονύσου. Οι πληροφορίες μας έλεγαν ότι υπάρχουν στοές κάτω από το ναό, εκεί στην εξοχή που οδηγούσαν βαθιά κάτω από το βουνό και ποιος ξέρει που αλλού. Μιλήσαμε με τον ηλικιωμένο και συμπαθέστατο πρόεδρο της κοινότητας και μας είπε επί λέξει χαρακτηριστικά : «Εκεί μέσα παίρνεις τη κατηφοριά και βγαίνεις στους Βρίλληδες!…». Μείναμε κατάπληκτοι.
Πως είναι δυνατόν αυτός ο άνθρωπος σ’ εκείνο το απομονωμένο χωριό να ήξερε για τους Βριλ; Διαπίστωσα ότι αυτός ο ευγενικός κύριος, παρ’ όλη την απλότητά του ήταν ενημερωμένος για πολλά περίεργα θέματα. Όταν μας οδήγησε στον εγκαταλειμμένο ναό πάνω στο βουνό, έμεινα έκπληκτος από τις εντυπωσιακές τοιχογραφίες που υπήρχαν στη πρόσοψη του. Μπροστά μου είχα έναν ολόκληρο κωδικοποιημένο χάρτη για τόπους που δεν βρίσκονταν πουθενά στην επιφάνεια.
Υπήρχε μία τεράστια αναπαράσταση του υπόγειου ποταμού «Πυριφλεγέθωνα», που ο Δημήτρης μου εξήγησε πως υπονοούσε τα «φωτισμένα τούνελ». Και δεν μπορούσα έτσι αβίαστα να διαφωνήσω, γιατί ήταν σχεδόν ολοφάνερο. Άνθρωποι έμπαιναν μέσα στο Πυριφλεγέθωνα και παρουσιαζόταν η διαδρομή τους και οι αλλαγές που γίνονταν στα πρόσωπά τους κατά τη πορεία. Ολόγυρα υπήρχαν άγγελοι με φτερά και σπαθιά, που έδειχναν τον δρόμο σαν οδηγοί, περιτριγυρισμένοι από παράξενα σύμβολα και σφαίρες.
Στις παραστάσεις υπήρχαν ομάδες ανθρώπων με φωτοστέφανα που έβγαιναν μέσα από προστατευμένες τρύπες στο έδαφος, καθώς και κατοικημένες περιοχές στο υπέδαφος και άλλα πολλά και παράξενα. Βέβαια άλλοι θα έβλεπαν εδώ μία αναπαράσταση της κόλασης…
Ο Δημήτρης Κούγκουλος μου εξήγησε ότι αν μπορούσαμε να σπάσουμε τον κώδικα των παραστάσεων της πρόσοψης θα είχαμε έναν κανονικότατο χάρτη ενός μέρους της Κούφιας Γης κάτω από την Ελλάδα. Σύμφωνα με τον φίλο μου, όλος ο ναός (που ήταν γεμάτος από πρωτόγνωρες για μένα τοιχογραφίες) δεν ήταν παρά ένας κωδικοποιημένος χάρτης και οι στοές που έκρυβε από κάτω του, σχετίζονταν φυσικά με όλα αυτά. Δυστυχώς οι τοιχογραφίες της πρόσοψης ήταν τόσο κατεστραμμένες, που δυσκόλεψε ακόμα περισσότερο το έργο της μελέτης και της κατανόησής τους. Πάρα πολλά χρόνια, οι επισκέπτες χάραζαν τα ονόματά τους πάνω στις εικόνες, με αποτέλεσμα να καταστρέφονται οι παραστάσεις που είναι αρκετά δυσδιάκριτες σε πολλά σημεία.
Μέσα στο ναό, ήταν πολύ καλύτερα διατηρημένες. Πρόκειται για ένα απίστευτο μνημείο γνώσης και τέχνης εκεί στην ερημιά, που η πλήρης αδιαφορία της πολιτείας το οδηγεί στη καταστροφή, αληθινά, αν δεν υπάρξει άμεση μέριμνα, δεν νομίζω ότι θα επιβιώσει για πολύ ακόμη. Εκεί έμαθα μία απίστευτη ιστορία, που παίρνει εδώ τη μορφή καταγγελίας. Πριν από αρκετά χρόνια, εμφανίστηκαν στη περιοχή ο γνωστός ζωγράφος Τσαρούχης, ο γνωστός μόδιστρος Μπίλυ Μπο, ένας ανώνυμος καθηγητής και δύο Αλβανοί που παρουσιάστηκαν ως αρχαιολόγοι.
Έδειξαν στον πρόεδρο ένα χαρτί από το Υπουργείο Πολιτισμού και είπαν ότι ήρθαν για να συντηρήσουν τις αγιογραφίες. Απομονώθηκαν για πολλές μέρες στο ναό κάνοντας μελέτες. Μια μέρα ο πρόεδρος πήγε για να δει τι κάνουν επιτέλους εκεί μέσα αυτοί οι άνθρωποι, γνωρίζοντας και τα μυστικά που υπήρχαν εκεί. Μπαίνοντας μέσα στο ναό δεν είδε κανένα. Σε λίγο άκουσε φωνές και διαπίστωσε ότι είχαν ανακαλύψει το άνοιγμα προς τις στοές και ότι είχαν εισχωρήσει κάτω από το έδαφος.
Καθώς μπήκε στις γαλαρίες, ξαφνικά εμφανίστηκαν και τον σταμάτησαν, λέγοντάς του ότι αυτοί ήταν πια υπεύθυνοι του μέρους και η παρουσία του εκεί ήταν απαγορευμένη. Έτσι αναγκάστηκε να φύγει. Αργότερα εμφανίστηκαν κάτι φορτηγά. Σ’ αυτά φορτώθηκαν κιβώτια που έβγαλε από εκεί μέσα η «ομάδα συντήρησης», που κανείς δεν έμαθε το περιεχόμενό τους, ούτε ξανακούστηκε τίποτα γι’ αυτά. Έπειτα έφεραν πάρα πολλά κιλά τσιμέντου και τα έριξαν μέσα στο ιερό της εκκλησίας, πίσω από την αγία τράπεζα, όπου υπήρχε η καταπακτή που οδηγούσε στις στοές.
Έτσι παραμένει μέχρι και σήμερα σφραγισμένο το άνοιγμα και μάλιστα υπάρχει ακόμη μπροστά στο ναό το βουναλάκι που έκαναν φτιάχνοντας το τσιμέντο που χρησιμοποίησαν. Η μόνη ορατή πρόσβαση που υπάρχει πια, είναι κάτω από ένα μεγάλο πλακάκι στο δάπεδο στη μέση του ναού, με παράξενα σύμβολα που είναι καλά σφραγισμένο.
Οι άνθρωποι αυτοί, φεύγοντας από κει, όχι μόνο δεν έκαναν συ
ντήρηση, αλλά κατέστρεψαν και κάποιες τοιχογραφίες ασπρίζοντας τες…

Νανικά Αλφάβητα
Ο Δημήτρης Κουγκουλος ένας Έλληνας ερευνητής και εκπληκτικός γνώστης του Πυθαγορείου συστήματος παρουσίασε στο μια σειρά από Νανικά Αλφάβητα. Ένα από αυτά πρόκειται για το αλφάβητο του Δίπυλου των Αθηνών. Κάποιο άλλο σχετιζόταν με το Ατλάντειο αλφάβητο. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι η Γραμμική Α και Β ΕΙΝΑΙ επίσης Νανικα Αλφάβητα. Τα Νανικα όπως υποστηρίζει έχουν τη βάση τους στην Ελληνική Γλώσσα.
Μάλιστα αναφέρει με παραδείγματα κάποιες Αγγλικές λέξεις και την ρίζα της κάθε μιας δείχνοντας έτσι ότι τα Αγγλικά προέρχονται από την Ελληνική Γλώσσα. Να και ορισμένα παραδείγματα παρακάτω:
Η λέξη Secret προέρχεται από την λέξη Τετρακτύς.
Το Αγγλικό Enjoy είναι το Ελληνικό εν ζωή.
Το Years είναι το γήρας.
Το κακό και δυσοίωνο άστρο, ο Δις-Αστήρ ειναι Disaster.
To Έαρ (Άνοιξη) έγινε Ear (αυτί).
(ΠΛ Φαιδ 110b–115a: Ο κοσμολογικός–εσχατολογικός μύθος του «Φαίδωνα»)
Περιγραφή της γης – Πού κατοικούν οι άνθρωποι (Τάσος Κανάκης)
( 111 e 7 – 112 a 2 )
«Ἔν τι τῶν χασμάτων τῆς γῆς ἄλλως τε μέγιστον τυγχάνει ὄν καί διαμπερές τετρημένον δι ‘ ὅλης τῆς γῆς, τοῦτο Ὅμηρος εἷπε, λέγων αὐτό τῆλε μάλ΄, ἧχι βάθιστον ὐπό χθονός έστι βέρεθρον.»
Απόδοση στα Νεοελληνικά
«Ένα ξεχωριστό από όλα τα χάσματα της Γής, υπάρχει και είναι μέγιστο, αφού διαπερνά ολόκληρη την γή από το ένα άκρο αυτής ως το άλλο ( διαμπερές ). Περί αυτού ακριβώς ομιλεί και ο Όμηρος λέγοντας, πολύ μακριά, εκεί κάτω από την Γη, υπάρχει ένα βhttp://www.terrapapers.com/αθύτατο βάραθρο.»

DNA ΕΛΛΗΝΩΝ ΒΙΝΤΕΟ

http://youtu.be/EiNH-lwDgCU

ΙΧΩΡ - Αποκωδικοποίηση του κώδικα Β΄Μέρος


Αποκωδικοποίηση του κώδικα ''ΙΧΩΡ'' από τον Δημήτριο Μαντέ.

Αν και η λέξη απαντάται συχνά από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας ο ορισμός του «ιχώρ»,οι ιδιότητές του και η ετυμολογία της λέξης μας διαφεύγουν. Το ιχώρ ή ιχώρος ή ιγώρ αναφέρεται από τον Όμηρο, τον Πλάτωνα, τον Απολλώνιο τον Ρόδιο, τον Ιουλιανό,τον Αριστοτέλη κ.α.
Πρόκειται για μία ζωογόνο (όχι ζωοποιό) ουσία που παραμένει αναλλοίωτη στο χρόνο και λέγεται πως δύναται να κληροδοτηθεί από τον πατέρα. Βασισμένοι στη μυθολογία, τα ομηρικά έπη, ιστορικά και φιλοσοφικά κείμενα έχουμε καταλήξει σε κάποιες θεωρίες. Ανά τους αιώνες στη λέξη έχουν αποδοθεί αρκετές έννοιες. Εδώ θα προσεγγίσουμε τη λέξη ΙΧΩΡ επιχειρώντας μία αποκωδικοποίηση του ΤΕΤΡΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (όπως και στη λέξη ΥΔΩΡ).
Ας αφήσουμε τα γράμματα Κώδικες να μας ομιλήσουν για το τι είναι ο ΚΩΔΙΚΑΣ "ΙΧΩΡ".

Δημήτριος Μαντές.
Λέγεται ότι είναι η ουσία που έρρεε στο αίμα των αθάνατων εών και ξεχώριζαν από τους κοινούς θνητούς

Ι = Η αρχική Ισχύς , η ισχύς της μονάδας , ο ήλιος ο πατήρ των πάντων. Αρχίκή λοιπόν ισχύ με παραπομπή στο θείον.
Χ = διασταυρούμενη ισχύς με άλλη ισχύ συννένωση και δημιουργία τρίτης δύναμης..
Ω = ανοικτό Ομικρον δηλώνει το αόρατο το άοσμο
Ρ = πηγή ρέοντος , Ροή
Αρα αν ο κώδικας ιχώρ υπάρχει στον έλληνα τοτε αυτος δεν είναι ούτε θεός αλλα ούτε και ανθρωπος..

ΠΗΓΗ: Αφύπνιση Συνείδησης: Αποκωδικοποίηση του κώδικα ''ΙΧΩΡ'' από τον Δημήτριο Μαντέ. http://afipnisoy.blogspot.com/2011/12/blog-post_5070.html#ixzz1mVByatfV


------------------------------------------------------------------------------------------------------
Επίσης θα μπορούσαμε να κάναμε και τον εξής συνειρμό :

Ι = το αρσενικό ( Ι σχήμα φαλλού )
Χ = η διαστάυρωσις  ( Χ το σχήμα της ένωσης )
Ω = το θηλυκό ( Ω το σχήμα της μήτρας )
Ρ = η ροή , το μέσον , ο τρόπος ( Ρ το σχήμα του σπερματοζωάριου )
Αρα έχουμε και τον τρόπο μετάδωσης του ΙΧΩΡ!!!  Διαστάυρωσις θηλυκού και αρσενικού μέσω των ανδρικών σπερματοζωαρίων..
 ---------------------------------------------------------------------------------
ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ  ΓΙΑΥΤΟ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΕΛΝΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΓΙΟΥΣ.
 ΦΥΛΑΓΑΝ ΤΟΝ ΓΟΝΟ ΩΣ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΘΕΙ Ο ΓΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ.  




ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ 300 ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΟΙ ΕΠΙΛΕΧΘΕΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΣΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΟΥΣ

---------------------------------------------------------------------------------------

To DNA (γενετική σύσταση) των Ελλήνων καταδεικνύει πως σε ποσοστό 99,5% πρόκειται για καθαρά καυκάσια φυλή! (λευκή φυλή). Γεγονός που σημαίνει πως η συνεισφορά στη γενετική σύσταση των Ελλή­νων, άλλων πληθυσμιακών ομά­δων, εκτός της λευκής, απο­τελεί ελάχιστο ποσοστό, μικρό­τερο του 0,5%!

To DNA των Ελλήνων, όπως έδει­ξε πρόσφατη διε­θνής πανεπιστημια­κή έρευνα, δεν έχει επηρεασθεί από τους Σλάβους, -όπως ισχυ­ρίζονται ορισμένοι- ούτε από τους Τούρκους παρά τα 400 χρόνια σκλαβιάς! 



Τι είναι λοιπόν αυτό που διατηρεί την καθαρότητα του αίματος μας ανά τους αιώνες ??? 
Αν δεχθούμε πως οι Έλληνες έχουμε κάτι το διαφορετικό στο αίμα μας, σημαίνει αυτόματα πως η οργανική δομή μας είναι διαφορετική από των λοιπών ανθρώπων ? Ποιά η αλήθεια για το χρωμόσωμα «Ε» που πρόσφατα ανακαλύφθηκε στους Έλληνες ?
 https://www.facebook.com/note.php?note_id=276282999099182

ΗΣΙΟΔΟΣ - ΤΑ ΓΕΝΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ Β΄ Μέρος

Ενα ποιητικό παραμύθι αχαλίνωτης πραγματικότητας γραμμένο από τον Ησίοδο το 730 π.Χ. περίπου.

--------------------------------------------


Σύμφωνα μέ τόν Ησίοδο, η ιστορία τής Γής γνώρισε 5 γένη: 

-τό Χρυσούν,
-τό Αργυρούν,
-τό γένος τών Ηρώων,
-τό Χαλκούν και
-τό Σιδηρούν.


Τά Χρυσούν καί Αργυρούν είναι τά γένη τών Θεών καί Δαιμόνων (Ουρανίων καί Χθονίων Θεοτήτων δείτε πόσο γραφικά απεικονίζεται στην ταινία Immortals , η πανομοιότυπη περικεφαλαία δήλωνει την αδερφική τους καταγωγή), τό Χαλκούν, τό γένος τού τέλους τής προϊστορίας καί τό σιδηρούν, τής 1ης χιλιετίας π.Χ., τών ιστορικών χρόνων καί που διαρκεί μέχρι σήμερα. Τό γένος τών Ηρώων τοποθετείται γύρω καί μετά τόν κατακλυσμό τού Δευκαλίωνος.

Το ποίημα τούτο αποτελείται εξ 828 στίχων και είναι ηθικόν και διδακτικόν. . Διηγείται τον μύθον του Προμηθέως και του Επιμηθέως, της Πανδώρας και των πέντε γενών, τα οποία ήσαν:

{1} Το χρυσούν γένος των τελείων και ευτυχών ανθρώπων, οι οποίοι έζων ως Θεοί χωρίς να φροντίζουν περί ουδενός, διότι η γη έδιδεν αφθόνους και πολλούς καρπούς αυτομάτως και μεθίσταντο χωρίς να γηράσκουν εις την άλλην ζωήν.

(109-126) "Χρύσεον μεν πρώτιστα γένος μερόπων ανθρώπων αθάνατοι ποίησαν Ολύμπια δώματα έχοντες. Οι μεν επί Κρόνου ήσαν, ός τ'ουρανώ εβασίλευεν ως τε Θεοί δ'έζωον ακηδέα θυμόν έχοντες νόσφιν άτερ τε πόνων και οϊζύος · ουδέ τι δειλόν γήρας επήν, αιεί δε πόδας και χείρας ομοίοι."


{2} Το αργυρούν, το οποίον υπελείπετο του πρώτου, αλλά μετείχε της μακαριότητος αυτού, διότι, η παιδική του ηλικία διήρκει 100 έτη, κατά τα οποία έκαστος έζη ως νήπιον υπό την επιμέλειαν της μητρός του.

(127-142) "Δεύτερον αύτε γένος πολύ χειρότερον μετόπισθεν αργύρειον ποίησαν Ολύμπια δώματ' έχοντες, χρυσέω ούτε φυήν εναλίγκιον ούτε νόημα · αλλ' εκατόν μεν παίς έτεα παρά μητρί κεδνή στρέφετο ατάλλων, μέγα νήπιος, ω ενί οίκω"

{3} το χαλκούν, το οποίο ήτο άγριον και τραχύ και εχρησιμοποίει όπλα και οικίας εκ χαλκού.

(143-156) "Ζεύς δε πατήρ τρίτον άλλο γένος μερόπων ανθρώπων χάλκειον ποιήσ', ουκ αργυρέω ουδέν ομοίον"

{4} Το των ηρώων ή ημιθέων, το οποίο ήτο πολύ δικαιότερον και καλλίτερον των προηγουμένων και το οποίον κατεστράφη κατά τους πολέμους των Θηβών και της Τροίας.

(157-175) "Αύτις έτ' άλλο τέταρτον επί χθονί πουλυβοτείρη Ζεύς Κρονίδης ποίησε δικαιότερον και άρειον, ανδρών ηρώων θείος γένος, οι καλέονται ημίθεοι, προτέρη γενεή κατ' απείροντα γαίαν. Και τους μεν πόλεμος τε κακός και φύλοπις αινή τους μεν επταπύλω Θήβη, Καδμηίδι γαίη · ώλεσε μαρναμένους μήλων ένεκ' Οιδιπόδοιο τους δε και εν νηέσσιν υπέρ μέγα λαίτμα θαλάσσης ες Τροίην αγαγών Ελένης ένεκ' ηυκόμοιο".

Το τέταρτο γένος είναι αυτό των ηρώων, θείον, ''άρτιον'' γένος.
Ονομάζεται γένος ηρώων καθώς το ήρως--προέρχεται εκ του ΄΄έρωτος γέννεσιν΄΄ ( Πλάτων, Κρατύλος )  ή  θεού - θνητής  ή  θνητού - θεάς .
Υποδηλώνεται η ΄΄δράσις΄΄ της θείας ενέργειας κατά την εξέλιξη της ζωής,
 ( υποδηλώνεται η δράση αστροφυσικών δυνάμεων προκειμένου να επιτευχθούν οι κατάλληλες συνθήκες για την σπορά !!!! Κρατήστε το αυτό !!! Ευθυγράμμιση πλανητών 2012 ??)

Θα μπορούσαν όμως να αποτελούν οι ήρωες αυτοί, το ΓΕΝΟΣ αυτό των ανδρών που ''εσπάρη''  στην γη, καθόσον με την ανάμειξη του θείου στοιχείου, μορφών ενέργειας, οδηγήθηκε σε ένα συγκεκριμένο είδος εξέλιξης, ΄΄μετάλλαξης΄, προκειμένου να επιτευχθούν ''κάποιοι'' στόχοι . 

Ο Ηρακλής έφτασε στον Καναδά  


Το γένος αυτό εσπάρη στην γη, στην συνέχεια όμως ταξίδεψε ''κατ’ απείρονα γαίαν'' . Οι αποστολές στην εφτάπυλη Θήβα και στην Τροία, οι οποίες κατά ''ένα επίπεδο γνώσεως'' δεν θα πρέπει να συνδεθούν με τα γήινα ιστορικά φαινόμενα—γεγονότα.  Παρά ίσως με διαστημικές αποστολές ενεργοποιημένων ανδρών προκειμένου να επιτευχθεί  ''δια-συμπαντική''  τάξη ..
Οι ΗΡΩΕΣ αυτοί αποτελούν ταξιδιώτες του σύμπαντος, ''πολεμιστές''  του διαστήματος, ποντοπόρους στον ''κόσμο'' των διαστάσεων, αλλά και άλλων συμπάντων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΣΤΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΠΤΑΠΥΛΗΣ ΘΗΒΑΣ Η ΑΡΙΘΜΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ EIXE ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΛΕΞΑΡΙΘΜΙΚΕΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ

θΗΒΑ ΠΥΛΗ=ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΝ ΠΕΔΙΟΝ= ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ= θΕΙΑ ΟΡΑΜΑΤΑ=ΚΑθΟΔΗΓΗΣΕΙΣ=538
 Η ΑΡΧΑΙΑ θΗΒΑ=ΕΛΕΥθΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ= ΚΑΥΣΙΜΟ=741
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ θΗΒΑΣ=Η ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΙΣ ΤΩΝ ΕΡΠΕΤΩΝ=ΟΠΛΙΚΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΩΝ=3101
Η ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ θΗΒΑΣ=ΤΙΤΑΝΑΣ ΚΡΟΝΟΣ=1372
ΟΙ ΕΠΤΑ ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ θΗΒΩΝ=3200=Η ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΧΩΡ ΕΣΤΙΝ=Η θΕΙΑ ΕΠΙΚΛΗΣΙΣ ΤΟΥ ΠΥθΑΓΟΡΕΙΟΥ ΟΜΑΚΟΕΙΟΥ=Η ΑΡΙθΜΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ=ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ =Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΙΧΩΡ ΕΣΤΙΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Τόπος κατοικία τους ---΄΄Οι Μάκαρες νήσοι΄΄
 Φανταστικά νησιά κάπου στον Ωκεανό, όπου κατά τις δοξασίες των αρχαίων, ζούσαν οι ψυχές των ηρώων και των ενάρετων ανθρώπων, οι ευτυχισμένοι (οι μάκαρες), σε κατάσταση μακαριότητας, χωρίς θλίψεις και έγνοιες, σε περιβάλλον παραδεισένιας ομορφιάς.  http://www.truthison.com/topic-t709.html

Εδώ κάνει μία σχετική περιγραφή ο Πλάτων στον Φαίδωνα, όπου κάνει λόγο για τον χρυσό Ήλιο και τον Λευκό, εκεί όπου βρίσκονται ΄΄αι νήσοι των μακάρων΄΄ , εκεί όπου κατοικούν ΄΄ψυχές΄΄, όντα , άνθρωποι…..; και ΄΄τρέφονται΄΄ με αέρα και αιθέρα…….Μήπως φοιτούν και ΄΄έπ’ αίαν΄΄

και {5} Το σιδηρούν γένος, ήτοι των συγχρόνων ανθρώπων, οι οποίοι φθείρονται νυχθημερόν καταπονούμενοι, διότι οι Θεοί έδωκαν εις αυτούς σκληράς φροντίδας.

(176-180) "Νυν γαρ δη γένος εστί σιδήρεον · ουδέ ποτ' ήμαρ παύσονται καμάτου και οϊζύος, ουδέ τι νύκτωρ φθειρόμενοι · χαλεπάς δε Θεοί δώσουσι μερίμνας."

''Και αυτό το γένος, πού έχει μαύρη και σκληρή καρδιά, όπως μαύρος και σκληρός είναι ό σίδηρος, το κύριο συστατικό του, θα το καταστρέψει ο Ζευς, λέει με πόνο. Πότε; Τότε, όταν αρχίσουν να γέννιουνται τα παιδιά με λευκούς κροτάφους, γερασμένα από την γέννα τους, χωρίς κανένα κίνητρο και όρεξη για ζωή. Όταν δεν θα έχουν την ίδια γνώμη και τις ίδιες σκέψεις με τον πατέρα τους και δενθα συμφωνούν σε τίποτα. Όταν ή φιλοξενία, ή φιλία και οι δεσμοίαίματος δεν θα έχουν πια καμιά αξία. Όταν οι γεροί γονείς θα αφήνονται, ανήμποροι, στην τύχη τους. Όταν ή δικαιοσύνη θα βρίσκεται στα χέρια των ισχυρών και θα την επιβάλλουν χειροδικώντας. Όταν ο όρκος δεν θα υπολογίζεται πια και θα τιμωρούνται οι υβριστές, οι επίορκοι και οι κακοποιοί.Τότε είναι πού ή Αιδώς και ή Νέμεσις, με πρόσωπο καλυμμένο άπ' την ντροπή, και για να μην βλέπουν τα όσα συμβαίνουν, θα εγκαταλείψουν τους ανθρώπους τού γένους αυτού καιθα ανέβουν για πάντα, άπ' την πλατιά Γη ψηλά στον Όλυμπο, στα ανώτατα και καθαρότατα αιθερικά στρώματα, εκεί όπου το κακό δεν υπάρχει, σμίγοντας με τούς άλλους αθανάτους θεούς.''


Αυτή είναι ή «προφητεία» τού Ησιόδου ή οποία, θα λέγαμε, ταιριάζει απόλυτα με την εποχή πού ζούμε. Διότι όλα όσα λέει ότι θα γίνουν τα βλέπουμε καθημερινά να συμβαίνουν γύρω μας.

Το γένος το σιδερένιο είμαστε εμείς; Πότε θα μας ξολοθρέψει ο μεγάλος Δίας , εμας το γένος το λιγόζωο , το τιποτένιο , το χωρίς αιδό και δικαιοσύνη ... (;)
Και πιο γένος θα ακολουθήσει ;
--------------------------------------------------------
Απο την έρευνα και από τις πλήροφορίες  που πήραμε σας δίνουμε τα εξής:

Η περίφημη αυτή γένια των ημίθεων ονομάζονταν Ηρακλειδείς ή  .....  και εμφανίστηκαν το 14000 πχ μεχρι το 1400πχ όπου και σταμάτησε μάλλον η ενεργοποίηση του.. ( μήπως τότε είχαμε την λεγόμενη αποχώρηση των ολύμπιων θεών ??)
Ενα άλλο ίσως παράδειγμα ενεργοποιησης ιχώρ ενδιάμεσα να είναι κατα κάποιους ο Ιησούς Χριστός
https://www.facebook.com/note.php?note_id=276282999099182

ΗΣΙΟΔΟΣ - ΤΑ ΓΕΝΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ Α΄Μέρος

 ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ ΗΣΙΟΔΟ ΝΑ ΨΑΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ''ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΛΕΨΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ'' ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΑΥΤΟΣ ''ΚΑΤΙ'' ΕΛΕΙΠΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΗΤΑΝ ''ΕΛΑΤΩΜΜΑΤΙΚΟΙ'' ΕΝΩ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ''ΘΕΟΙ''ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟΙ..

Προμηθέας και Άνθρωπος
Κατά τη διάρκεια της Τιτανομαχίας ο Προμηθέας τάχθηκε υπέρ του Δία και γι' αυτό δεν τιμωρήθηκε όπως οι άλλοι Τιτάνες. Η συμβολή του στην ανάπτυξη του ανθρώπινου γένους ήταν πολύ σημαντική. Κατά τον Λουκιανό, ο Προμηθέας, με την αρωγή της θεάς Αθηνάς, δημιουργεί τον πρώτο άνθρωπο (Χρυσό Γένος) από πηλό και φωτιά (κατά άλλους με το νερό του ήρωα Πανοπέα της Φωκίδας) και με μορφή όμοια με αυτή των θεών. Αυτό έλαβε χώρα μετά την Τιτανομαχία. Κατά τους Ορφικούς αυτός ο πηλός ήταν το χώμα που ποτίστηκε από το αίμα των Τιτάνων. Αναφερόμενος στην δημιουργία του ανθρώπου, ο Πλάτωνας μας μεταφέρει την εικόνα ενός όντος σφαιρικού, που διακρίνοταν σε τρία γένη (αρσενικό, θηλυκό και μεικτό) και είχε διπλή σειρά από μέλη και όργανα. Αργότερα ο Δίας, επειδή εξοργίστηκε από την αλαζονεία τους και φοβήθηκε τη δύναμή τους, τα χώρισε στα δύο. Τα ζώα δημιουργήθηκαν την ίδια περίοδο (μετά την Τιτανομαχία), αλλά από μίξη υλικών της Γης και της φωτιάς. Η δημιουργία των όντων και του ανθρώπου έγινε μέσα στη γη. Όταν κλήθηκαν όλα τα όντα της Γης να βγουν στο φως, ανατέθηκε στον Προμηθέα και στον Επιμηθέα να δώσουν στο κάθε ον τα χαρακτηριστικά που έπρεπε να έχει. Ο Επιμηθέας έπεισε τον αδελφό του να του επιτρέψει να αναλάβει μόνος αυτή τη δουλειά. Έτσι ο Επιμηθέας ονομάτισε και απέδωσε στο κάθε ον τα χαρακτηριστικά που ήθελε ο ίδιος, με τρόπο ώστε να μην μπορούν να αλληλοκαταστραφούν (αὐτοῖς ἀλληλοφθοριῶν διαφυγὰς ἐπήρκεσε, Πλάτων, Πρωταγόρας 321α). Όταν έφτασε στο τέλος η ώρα του Ανθρώπου, δεν είχε να του δώσει παρά λίγες τρίχες και νύχια ευπαθή και ανίσχυρα. Από αυτό το λάθος ο Προμηθέας ανέλαβε την προστασία του Ανθρώπου.

Η Φωτιά, οι Επιστήμες και τα Γράμματα

Ο Προμηθέας.
Βλέποντας την κατάντια του ανθρώπινου γένους και την αδυναμία του απέναντι στη φύση, ο Προμηθέας αποφασίζει να του χαρίσει τη φωτιά. Έτσι, επισκεπτόμενος το εργαστήρι του Ήφαιστου, τοποθετεί τη φωτιά σε ένα κούφιο καλάμι και τη δίνει κρυφά στους ανθρώπους. Ως τόπος παράδοσης της φωτιάς αναφέρεται η πόλη Σικυώνα της Πελοποννήσου.
Ο Προμηθέας έμαθε τους ανθρώπους να χειρίζονται τη φωτιά, να δημιουργούν εργαλεία και τους έμαθε τις Επιστήμες (που έκλεψε από την Αθηνά) και τα Γράμματα. Για να γλυτώσει την ανθρωπότητα από το μένος των θεών, την έμαθε να τους λατρεύει και να τους κάνει θυσια.

Ο Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα 

Ο Δίας θέλοντας να τιμωρήσει τους ανθρώπους, που έγιναν κακοί και άδικοι, και τον Προμηθέα, βρίσκει ευκαιρία να προκαλέσει κατακλυσμό.
Αποφασίζει να εξαφανίσει την ανθρωπότητα (Χάλκινο Γένος). Ο Προμηθέας ενημερώνει τον γιο τουΔευκαλίωνα, βασιλιά της Φθίας, για τις βουλές του Δία και τον προτρέπει να φτιάξει μια κιβωτό (λάρνακα), να την γεμίσει με εφόδια και ζώα και να μείνει μέσα μαζί με την γυναίκα τουΠύρρα, κόρη του Επιμηθέα.
Πράγματι όταν έγινε ο Κατακλυσμός, σώθηκε ο Δευκαλίωνας με την Πύρρα που δημιούργησαν το Γένος των Ηρώων (Τέταρτο Γένος) και την ανθρωπότητα.
https://www.facebook.com/note.php?note_id=276282999099182

ΙΧΩΡ - ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ Α΄μέρος

''ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΙΜΑ ΗΡΩΩΝ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ''




ΙΧΩΡ

Η ουσία ΙΧΩΡ λέγεται ότι είναι η ουσία που κυκλοφορούσε στο αίμα των Ελλήνων θεών και ξεχώριζαν από τους κοινούς θνητούς. 

Γράφει ο Όμηρος : 
«ρέε δ’ άμβροτον αίμα θείο, ιχώρ, οις περ τε ρέει μαχάρεσση θεοίσιν». 
(ιλιάς Ε 340 και Οδύσσεια 405). 

Κατά τον Πλάτωνα :

«ο ιχώρ, το υγρόν, ο ορός του αίματος είναι απαλός της μαύρης και της οξείας χολής είναι δριμύς, όταν αναμειγνύεται ένεκα θερμότητας με αλμυρά συστατικά, τότε το ονομάζουμε οξύ φλέγμα». 
(Πλάτων, Τίμαιος, 39, 3). 

Κατά την άποψη των φιλοσόφων και αρκετών Ελλήνων σοφών και ανθρώπων του πνεύματος, πιστεύεται ότι ο ΙΧΩΡ είναι αθάνατη, άφθαρτη ουσία και δεν υπόκειται στούς νόμους σύνθεσης και αποσύνθεσης. Είναι η ουσία που έρεε στο αίμα των Ολύμπιων θεών και ρέει στο αίμα των πυροφόρων Ελλήνων. Είναι η ουσία που ενεργοποιείται από την ακτινοβολία του Σείριου και αφυπνίζει όσους έχουν Ελληνικά γονίδια. 
Η Ελληνική Μυθολογία με αναφορά της στον γίγαντα Τάλω (για άλλους γιγαντιαίο ρομπότ, κατασκευή του Ηφαίστου για την φύλαξη της Μινωικής Κρήτης) γράφει οτι στο αίμα του κυκλοφορούσε ο ΙΧΩΡ. Ο θείος ΙΧΩΡ του παρείχε την ιδιότητα να πυρακτώνεται και να έχει τεράστιες δυνάμεις. 

Ιχώρ λοιπόν υποτίθεται πως έρρεε στις φλέβες των Θεών και ήταν γαλαζόχρωμο. Το ενεργοποιημένο ιχώρ τρέπει το αίμα από κόκκινο σε γαλάζιο. Τα τέκνα που προέκυπταν από την ένωση Θεού και θνητού  θα είχαν είτε γαλάζιο αίμα είτε κόκκινο. Όσα είχαν κόκκινο διέθεταν ανενεργό ιχώρ όπως εξακολουθούν να διαθέτουν και σήμερα οι απόγονοι των ΕΛ. Η ουσία αυτή θα ενεργοποιηθεί μόλις το μητρικό άστρο (Σείριος)  επανέλθει σε απόσταση «βολής».Τότε η ακτινοβολία του ή το μαγνητικό του πεδίο (όπως θέλετε το ονομάζετε) θα ενεργοποιήσει το ιχώρ. Η άποψη αυτή προϋποθέτει πως οι ΕΛ είναι υπαρκτοί, με κάποιον τρόπο μετέβησαν από τον πλανήτη τους στη Γη, εγκαταστάθηκαν στην Ελλάδα και τεκνοποίησαν ενώνοντας τα γονίδιά τους με των ιθαγενών.Έστω πως αληθεύει, αν η μίξη πραγματοποιείται επιτυχώς μόνον όταν ο πατήρ είναι Θεός (αφού το ιχώρ μεταδίδεται μόνον από τον πατέρα) τότε ποία η έννοια των θηλυκών  Θεοτήτων ? Γιατί οι Θεές τεκνοποίησαν με θνητούς ?

Η απάντηση μας σ αυτό το ερώτημα είναι η εξής: Και οι γυναίκες διαθέτουν ΙΧΩΡ μόνο όμως οι άντρες μπορούν να το μεταδόσουν..

http://www.youtube.com/watch?v=FH_7_J22JQ8&feature=player_embedded#!


--- Οι κάτοχοι της εγκυκλοπαίδειας «Ηλίου» θα βρουν στη λέξη «ιχώρ» την εξήγηση :   Υγρά πυώδης ύλη, δύσοσμος και υποπρασίνη την χροιάν, παραγομένη εκ των επί της επιφανείας του δέρματος παρημελημένων τραυμάτων και ελκών, τη επενεργεία σηψιγόνων βακτηριδίων, την εμφάνισιν της οποίας όμως αι σύγχρονοι αντισηπτικαί μέθοδοι κατέστησαν σπανιωτάτην. Αυτή είναι η πρώτη αναφορά σε ελληνικό σύγγραμμα ευρείας κυκλοφορίας σε πράσινο αίμα, έστω και αν μιλά για προ-σηψαιμικό στάδιο. Αυτός είναι ο μόνος λόγος που καθιστά ενδιαφέρουσα τούτη την ανάλυση μιάς και αυτή η εξήγηση στερείται πηγών και βάσεων.

ΠΗΓΗ: http://www.ellanios.com/index.php/truth-and-lies/ixor.html

Πώς νανούριζαν οι μητέρες τα μωρά τους στην Αρχαία Ελλάδα και στο Βυζάντιο;


Αρχαία και βυζαντινά ναναρίσματα και ταχταρίσματα
(ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο για τα νανουρίσματα και τον τρόπο με τον οποίο κοίμιζαν οι μητέρες και οι τροφοί τα μωρά στην αρχαία Ελλάδα και στο Βυζάντιο.Γιατί πάντα η μητρότητα εμπνέει…)
Τα λαϊκά ναναρίσματα και ταχταρίσματα είναι είδος ποιητικού Λόγου με παγκοσμιότητα και ρίζες βαθιές που φθάνουν ως τους αρχαίους λαούς. Και είναι αυτό φυσικό αφού η πηγή τους είναι ημητρότητα, η ακατάλυτη αυτή σχέση που εμπνέει και μεγαλουργεί.
Στην Ελληνική αρχαιότητα πριν από τον Πλάτωνα δεν έχουν διασωθεί κείμενα που να μας διαφωτίζουν σχετικά. Βρίσκουμε όμως στοιχεία που δηλώνουν ότι οι Αρχαίοι επικαλούνταν τονΎπνο για να απαλύνει με την παρουσία του τις δυσκολίες και τα βάσανα θεών και ανθρώπων.[...]
κουροτρόφος 4800-4500 πΧΟ Πλάτων, στους «Νόμους», μας δίνει την πρώτη πληροφορία για τη χρησιμότητα του λικνίσματος των μικρών παιδιών καθώς και για τον τρόπο που τα αποκοίμιζαν.
«…σώματός τε καί ψυχής των πάνυ νέων την τιθήνησιν καί κίνησιν γιγνομένην ότι μάλιστα διά πάσης νυκτός τε καί ημέρας, ώς έστι σύμφορος άπασι μεν, ούχ ήκιστα δε τοίς ότι νεωτάτοισι, καί οικείν, εί δυνατόν ήν, οίον αεί πλέονταςֹ νύν δ’ ώς εγγύτατα τούτου ποιείν δει περί τα νεογενή παίδων θρέμματα. Τεκμαίρεσθαι δέ χρή καί από τώνδε, ώς έξ εμπειρίας αυτό ειλήφασι καί εγνώκασιν όν χρήσιμον αί τε τροφοί των σμικρών καί αί περί τά των Κορυβάντων ιάματα τελούσαιֹ ήνικα γάρ άν που βουληθώσιν κατακοιμίζειν τά δυσυπνούντα των παιδίων αί μητέρες, ούχ ησυχίαν αυτοίς προσφέρουσιν αλλά τουναντίον κίνησιν, εν ταίς αγκάλαις αεί σείουσαι, καί ου σιγήν αλλά τινα μελωδίαν καί ατεχνώς οίον καταυλούσι των παιδίων, καθαπερεί των εκφρόνων, βακχειών, ιάσει ταύτη τή τής κινήσεως άμα χορεία και μούση χρώμεναι».
στα νέα ελληνικά:
«… η τροφή και η κίνησις του σώματος και της ψυχής των πάρα πολύ νέων, που γίνεται συνεχώς κατά το δυνατόν, μέρα και νύχτα, είναι ωφέλιμη για όλους μεν ανεξαιρέτως, κυριώτατα δε για τους πάρα πολύ μικρούς, οι οποίοι αν ήταν δυνατόν, θα έπρεπε να ζουν λικνιζόμενοι σαν να έπλεαν συνεχώς. Να, λοιπόν, τώρα που αυτό, ως ελάχιστα, πρέπει να κάνει κανείς με τα νεογέννητα παιδιά. Αυτό πια μπορεί να το διαπιστώσει κανείς και από το εξής: ότι αι τροφοί των μικρών παιδιών και εκείνες που εκτελούν τα ιάματα των Κορυβάντων έχουν διδαχθεί εκ πείρας και έχουν μάθει ότι είναι χρήσιμο πράγματι, οσάκις οι μητέρες θέλουν να κοιμίσουν τα παιδιά τους, που δύσκολα τα παίρνει ο ύπνος, δεν τους προσφέρουν ησυχίαν αλλ’ αντιθέτως κίνησιν κουνώντας τα στην αγκαλιά τους συνεχώς και όχι σιωπήν, αλλά κάποιο νανούρισμα και κατ’ αυτόν τον τρόπο μαγεύουν τα παιδιά σαν να παίζουν τον αυλό, όπως ακριβώς κάνουν οι ξεφρενιασμένες βακχείες χρησιμοποιώντας τη συνδυασμένη αυτή κίνηση του χορού και της μουσικής σαν γιατροσόφι».
http://www.sakketosaggelos.gr/Images/Uploaded/image002(1153).jpg
Αργότερα ο Θεόκριτος διασώζει, στα «Ειδύλλια» το νανάρισμα της Αλκμήνης και αναφέρει ότι αφού έλουσε κι εχόρτασε γάλα τα παιδιά της, το δεκάμηνο Ηρακλή και τον Ιφικλή που ήταν μια νύχτα μόνο μικρότερος του αδελφού του, τους έβαλε σιγά-σιγά να πλαγιάσουν σε χάλκινη ασπίδα, λάφυρο του Αμφιτρύωνα από τον σκοτωμένο Πτερέλαο. Και είπε τα κεφαλάκια τους χαϊδεύοντας η Αλκμήνη:
«Εύδετ ’ εμά βρέφεα γλυκερόν κει εγέρσιμον
ύπνονֹ εύδετ’ εμά ψυχά, δυ αδελφεώ,
εύσοα τέκνα. Όλβιοι ευνάζοισθε και
όλβιοι αώ ίκισθε.
Ώς φαμένα δίνασε σάκος μέγαֹ τούς δ ’ έλαβε ύπνος».
Σε μετάφραση Ιωάννου Πολέμη:
«Ύπνο γλυκό κι ύπνο αλαφρό παιδιά μου κοιμηθείτε.
Κλείσετε τα ματάκια σας ευτυχισμένα αδέρφια.
Καλότυχο το πλάγιασμα και το ξημέρωμά σας,
Και λέγοντας τα λόγια αυτά, κουνούσε την ασπίδα
και τα παιδιά κοιμήθηκαν κι ύπνος γλυκός τα πήρε».
********************************
Βυζαντινοί χρόνοι
Ναναρίσματα των Βυζαντινών χρόνων, κατά τις πηγές, δεν διασώθηκαν. Σύμφωνα με τον Φαίδωνα Κουκουλέ οι στίχοι που απηχούν Βυζαντινό νανάρισμα είναι αυτοί που αναφέρει ο Πόπλιος Παπίνιος Στάτιος στην «Αχηλληίδα»: «Κοιμήσου τέκνον μου καλό, ψυχής παρηγορία ανάπαυσις του γήρους μου, ψυχή μου και πνοή μου».
Το γεγονός όμως ότι και οι Βυζαντινές μητέρες νανάριζαν τα παιδιά τουςεπιβεβαιώνεται και από τις παρακάτω μαρτυρίες:
Ο Σέξτος ο Εμπερικός αναφέρει: «Νήπια γούν ευμελώς μινυρίσματος κατακούοντα κοιμίζεται».
Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος στην «Partologia Graeca» το πιστοποιεί γράφοντας:
«Ούτως η φύσις πρός τά άσματα καί τά μέλη ηδέως έχει καί οικείως ώς καί τά υπομάζια παιδία κλαυθμηριζόμενα καί δυσχεραίνοντα ούτω κατακοιμίζεσθαιֹ αί γούν τίτθαι έν ταίς αγκάλαις αυτά βαστάζουσαι πολλάκις απιούσαι τε καί επανιούσαι καί τινα αυτοίς κατεπάδουσαι άσματα παιδικά ούτως αυτών τά βλέφαρα κατακοιμίζουσι».
Σε μετάφραση Ιφιγένειας Χατζηγεωργίου:
 «Έτσι η φύση διάκειται ευνοϊκά και φέρεται φιλικά προς τα τραγούδια και τις μελωδίες όπως και τα παιδιά που κλαίνε και δυσκολεύονται έτσι να κοιμηθούν, οι παραμάνες τους λοιπόν κρατώντας τα στην αγκαλιά τους, πάνε κι έρχονται πολλές φορές και μαγεύοντάς τα με μερικά παιδικά τραγούδια (νανουρίσματα) τα κοιμίζουν».
Ο Γεώργιος Παχυμέρης στο έργο του «Μιχαήλ Παλαιολόγος» μιλά για μία τροφό η οποία για να αποκοιμίσει το μωρό που έκλαιγε στην κούνια του «μέλλει τινί πολλά έκ μελέτης συνείρε καί εμελώδει».
Ο Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος μαρτυρεί ότι η Ευλογία, η μεγαλύτερη αδελφή του Μιχαήλ Παλαιολόγου και κόρη του Ανδρόνικου Παλαιολόγου, η οποία είχε τη φροντίδα του αδελφού της στην πρώτη του παιδική ηλικία συνήθιζε «να κατευνάζει τας παιδικάς αυτού κραυγάς και να αποκοιμίζει αυτόν άδουσα ασμάτιον λέγον ότι θέλει γίνει ποτέ βασιλεύς, ότι θέλει εισέλθει εις Κωνσταντινούπολή (κατείχετο τότε υπό των Φράγκων) δια της χρυσής πύλης και ότι θέλει κατορθώσει μεγάλα πράγματα».
Πηγή: Νεοελληνικά Λαϊκά Ναναρίσματα και Ταχταρίσματα, Γιάννας Β. Σέργη, εκδόσεις Φιλιππότη.
ευχαριστώ πολύ τον διαχειριστή της ιστοσελίδας www.e-istoria.com
για την βοήθειά του στην δημιουργία της ανάρτησης αυτής. Alexia
http://antexoume.wordpress.com/